Ford B-Max slibuje nízkou spotřebu a unikátní přístup do interiéru

Další z novinek připravených pro ženevský autosalon se jmenuje Ford B-Max. Loni automobilka na stejném autosalonu ukázala studii, letos se představí sériová verze. Nový model slibuje nízkou spotřebu a díky unikátnímu systému dveří, kdy výrobce vypustil B-sloupek, také příkladně jednoduchý přístup do interiéru.

Pod kapotou najdeme nový litrový tříválec 1.0 EcoBoost s maximálním výkonem 120 k, který si podle oficiálních údajů vystačí v kombinovaném provozu se spotřebou 4,9 l/100 km. Alternativou v nabídce motorizací se stane jedna-šestka TDCi nabízející 95 k a průměrnou spotřebu rovné čtyři litry.

Nedávno jsme vám ukazovali první oficiální snímky nového malého MPV, dnes máme k dispozici několik málo dalších „kousků“. Podívat se můžeme na systém dveří, který dostal oficiální označení Easy Access Doors. 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků