Ford B-Max slibuje nízkou spotřebu a unikátní přístup do interiéru

Další z novinek připravených pro ženevský autosalon se jmenuje Ford B-Max. Loni automobilka na stejném autosalonu ukázala studii, letos se představí sériová verze. Nový model slibuje nízkou spotřebu a díky unikátnímu systému dveří, kdy výrobce vypustil B-sloupek, také příkladně jednoduchý přístup do interiéru.

Pod kapotou najdeme nový litrový tříválec 1.0 EcoBoost s maximálním výkonem 120 k, který si podle oficiálních údajů vystačí v kombinovaném provozu se spotřebou 4,9 l/100 km. Alternativou v nabídce motorizací se stane jedna-šestka TDCi nabízející 95 k a průměrnou spotřebu rovné čtyři litry.

Nedávno jsme vám ukazovali první oficiální snímky nového malého MPV, dnes máme k dispozici několik málo dalších „kousků“. Podívat se můžeme na systém dveří, který dostal oficiální označení Easy Access Doors. 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků