jou zase klasicky priklad....Zaujimalo by ma kde sa asi stala chyba? Ved je to auto roka, to musi ist uplne na dracku, alebo? :-D
Jestliže se něco neprodává tak to nikdy není chyba výrobku ale ceny - a to i když se vrazí do reklamy miliony. Jako příklad stačí prodeje otřesnýho draculy.
Automobilový novinári sú posledných rokoch úplne mimo realitu. A oceňujú autá ktoré trh nepríma. Viď tento B-Max. Ford pred nedávnom avizoval, že musí o polovičku znížiť produkciu tohoto modelu pre nezáujem trhu. Tak načo sú tie ankety ?
Naprostý souhlas. Vítěz o kterého je malý zájem. Skoro to vypadá, že anketa má podpořit jeho prodej. Dost tupců na to dá.
Malokto z citatelov vie, ze bezramovu konstrukciu mal uz Nissan Navara, dokonca aj s protichodnym otvaranim dveri.. Takze Ford nepriniesol nic nove v tomto..http://autobazar.eu/pics/1042/3474334_4.jpg...
On to opravdu není první pokus. Nicméně všechny zapadly a neprosadily se z jednoho prostého důvodu a to je nepříliš pohodlné nastupování. Dveře totiž nezvětšují nastupovací prostor pro zadní sedadla, ale naopak ho zmenšují. Takže tam není žádná výhoda, pouze samé konstrukční a výrobní nevýhody. Je to dobré vždycky jako novinka, která zaujme, pár hejlů si to koupí a až všichni přijdou na to, že to je nevýhodné a odbyt uvázne, tak to výrobce v tichosti stáhne a nasadí obvyklé řešení. Je to stejná ptákovina jako boxer motor.
Jozko! ty jsi ale kus vola!!!B-]
To je sice hezké. Akorát když to auto stojí na žebřinovém rámu, tak je to trochu o něčem jiném, než když jde o samonosnou karoserii. A rozhodně bych nezapomínal na to, že B-Max má i přes tohle řešení dveří plné hodnocení Euro NCAP, takže asi něco nového přinést musel
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.