Forbes: Vahland potvrdil, že Škoda chystá nový, větší terénní vůz

Web iDnes.cz přinesl překvapivou zprávu: Škoda Auto prý plánuje nový model, terénní vůz, který bude o třídu větší než yeti. Web svá zjištění opírá o rozhovor, který poskytl magazínu Forbes šéf automobilky Winfried Vahland a který vyjde tento čtvrtek. 

Klepněte pro větší obrázek
Touto ilustrační fotomontáží doprovodil iDnes.cz informaci o nové škodovce. Uvedl k tomu, že jejím autorem je magazín Forbes. 

Nová škodovka by se prý na trhu měla objevit do pěti let. Podle Vahlanda by auto typu SUV mělo být delší o půl metru než yeti.

"Napřed musíme obměnit všechno to, co teď máme. To je priorita. Čili větší SUV asi nepřijde na řadu úplně hned, ale zároveň není ani úplně v nedohlednu," řekl Vahland v novém vydání Forbesu.

O novém vozu již dříve hovořil technický ředitel Škody Eckharda Scholze  v rozhovoru pro britský automagazin Autocar. "Chceme zdvojnásobit dnešní prodeje. Proto bude chtít značka nabídnout model ve všech důležitých segmentech. Velkoobjemových, nic okrajového," řekl.

O novém SUV prohlásil, že má být "větší než yeti, protože auto je důležité pro Čínu, stejně jako pro Evropu". Číňani totiž mají velká auta rádi a Škodovce se na obrovském trhu skvěle daří.
 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků