Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Americký výrobce elektromobilů láká další fotkou na svůj luxusní sedan. Tentokrát nám předvedl detail zadní části.

První snímky Fisker EMotion jsme viděli už minulý měsíc. Teď automobilka vypustila do světa další fotku. Detail zadní části elektromobilu nabízí pohled na další designové prvky vozu.

O návrh automobilu se postaral sám zakladatel společnosti Henrik Fisker. Sedan poháněný elektromotorem vyniká agresivním a sportovním vzhledem. Karoserie je z hliníku a karbonu. 

Zadní části dominuje tenký proužek LED-ek, který se táhne po celé šířce. Hrana víka zároveň slouží jako spoiler, pod kterým najdete difuzor. Podle  fotky si budou muset majitelé poradit s relativně úzkým otvorem kufru. 

Zajímavosti | Americká auta | Elektromobily

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

Vůz mají pohánět grafenové baterie. Tato technologie se má postarat nejen o rychlejší nabíjení, delší životnost baterií, ale také o delší dojezd. Společnost slibuje dojezdovou vzdálenost až 643 kilometrů. Nejvyšší rychlost by se mohla vyšplhat na 259 km/h.  

Konkurent Modelu S od americké Tesly by měl být představen v polovině příštího roku. V tu dobu má Fisker potvrdit také termín dodání prvních objednaných kusů. Vyrábět se bude v USA, nejspíše v Michiganu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků