Fisker Karma se bude vyrábět ve Finsku

O novém plug-in hybridu společnosti Fisker toho bylo napsáno již mnoho a tak si model Karma není třeba nějak zvlášť představovat. Tento hybrid má nabídnout jakýsi kompromis mezi elegantním, luxusním a zároveň ekologickým vozem s pokročilou technikou a pohonným ústrojím. U Fiskeru nyní rozhodli, že tento unikátní hybrid se bude vyrábět ve finské fabrice, patřící automobilové společnosti Valmet, přičemž začátek výroby je naplánován na konec příštího roku.

Podle plánů se má ročně vyrobit 15 tisíc kusů, z nichž bude polovina určena pro Severní Ameriku a další polovina pro „starý kontinent“. Vozy se budou zpočátku prodávat v Itálii, Nizozemsku, Švédsku a Norsku s cenou kolem 80 000 dolarů (zhruba 1 210 000 Kč).  

Tip: Podrobnější představení modelu Fisker Karma naleznete zde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků