Fisker Karma se bude vyrábět ve Finsku

O novém plug-in hybridu společnosti Fisker toho bylo napsáno již mnoho a tak si model Karma není třeba nějak zvlášť představovat. Tento hybrid má nabídnout jakýsi kompromis mezi elegantním, luxusním a zároveň ekologickým vozem s pokročilou technikou a pohonným ústrojím. U Fiskeru nyní rozhodli, že tento unikátní hybrid se bude vyrábět ve finské fabrice, patřící automobilové společnosti Valmet, přičemž začátek výroby je naplánován na konec příštího roku.

Podle plánů se má ročně vyrobit 15 tisíc kusů, z nichž bude polovina určena pro Severní Ameriku a další polovina pro „starý kontinent“. Vozy se budou zpočátku prodávat v Itálii, Nizozemsku, Švédsku a Norsku s cenou kolem 80 000 dolarů (zhruba 1 210 000 Kč).  

Tip: Podrobnější představení modelu Fisker Karma naleznete zde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků