Fiat zvyšuje produkci řady 500

Automobilka Fiat zvýšila výrobu svého mimořádně úspěšného modelu 500 a v současnosti se jedná o zhruba 200 000 aut ročně. Původní plán firemních představitelů včetně Sergia Marchionna přitom činil 140 000 ročně vyrobených vozů Fiat 500. Letos by se jich mělo vyrobit 195 000, dealeři na všech trzích přijali od července 2007 do letošního červa celkem 230 000 objednávek.

V prvním pololetí letošního roku bylo vyexpedováno 95 000 „pětistovek“, což z tohoto modelu dělá druhý nejprodávanější minivůz v Evropě. Na třetím místě se umístil Renault Twingo s 76 533 prodanými jednotkami a zvítězil opět Fiat Panda, jenž je králem miniaut již od roku 2004. Je tak jasné, že se Fiat opět soustředil na kategorii, která mu jde již řadu desetiletí nejlépe.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500

 

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků