Fiat Viaggio: italsko-americký sedan pro Čínu

Značka Fiat uvolnila další snímky ke svému novému modelu Viaggio.

Těžko najít lepší příklad „globalizovaného“ prostředí automobilové výroby. Nový Fiat Viaggio je určen výhradně pro čínské zákazníky a jde o upravený americký model Dodge Dart, který s ohledem na propojené struktury koncernů Fiat a Chrysler vychází z platformy evropského hatchbacku Alfa Romeo Giulietta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat Viaggio nese ryze evropsky znějící jméno, ale vyhrazen bude zřejmě jen čínským zákazníkům

Jak jsme vás informovali již v souvislosti s únikem prvních snímků, oproti Giuliettě bude mít nový Fiat Viaggio, stejně jako Dodge Dart, rozvor náprav prodloužený o 74 mm na výsledných 2 708 mm. Pro pohon Viaggia byl vyčleněn známý přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 T-Jet ve výkonových verzích 120 a 150 koní, tj, 88, resp. 110 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvláště profil Viaggia nezapře svůj původ v modelu Dodge Dart

Nový Fiat Viaggio bude vyráběn v čínském závodě Fiatu v Changsha a do prodejů nastoupí ve třetím čtvrtletí letošního roku.
 

Klepněte pro větší obrázek
Příď vyniká elegantními a zdobenými linkami
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků