Fiat Topolino: nový prcek z Itálie (spy photos)

Italská automobilka Fiat spustila testy svého nejmenšího modelu, který svými rozměry pokoří dokonce současnou „pětistovku“. Vůz se totiž pouští do boje s vozy jako Smart ForTwo, Volkswagen Up! nebo Toyota iQ. Ačkoli inženýři vsadili na sdílenou platformu s modely Panda a 500, celkově bude Topolino podstatně kratší (3,20 m vs. 3,55 m u modelu 500).

O chystané technice u nejmenšího modelu prozatím žádné informace nemáme, automobilka se však nechala slyšet, že bezpečnost zůstane u Topolina na prvním místě. Menší vozy mají při kolozích značnou nevýhodu, což jasně dokazuje i nedávno zveřejněné video  na něm se postavil právě Fiat, byť 500, velkému SUV Audi Q7.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Nejmenší člen rodiny při testech

Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia
Možná podoba vozu

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků