Fiat Tipo se vrátí zpět na trh. Postavit se má VW Golf nebo Fordu Focus

15 komentářů

Jarda
13. října • 16:33

To už tu kdysi bylo a potichu to vyšumělo.
Mimochodem, víte, co je FIAT německy? Zkratka - Fehler In Alle Teilen - chyba ve všech dílech :-D
Fakt mě fascinuje, když se nějaká italská, francouzská nebo dokonce korejská křapka snaží stavět proti německému autu. Trabi uš neeksistófat, nébit šanc, frštén B-]

Tom
13. října • 20:49

Jardo za mě si dost hloupý. U 99% článků na tomto WV webu bys dostával plusy a ty si vlezeš do diskuze o Fiatu :-). Samozřejmě že WV a potažmo Shade Group na Italy mít nikdy nebude. Protože auto jsou emoce a emoce to je především motor... chápeš ;-) Nemusíš ani odepisovat, tvou odpověď si umím představit :-D

Jarda
14. října • 16:48

Ale odepíšu, a dokonce budu souhlasit, překvápko, že;-)
Emocím rozumím, ale protože já zastávám výběr auta rozumem, nic italského, francouzského nebo korejského se u mě v garáži neohřeje.

Temp
13. října • 18:01

A víte co je VW italsky?
Nic.
Nepotřebují shazovat konkurenci, aby byli úspěšní. Stačí jim postavit zajímavé auto za zajímavý peníz. A kupodibu jsou motory FIATu větší držáci, než ty od VW.....

Rüdiger
13. října • 7:32

Smělé tvrzení. Vypadá to tak, že si to ale nečuchne ani na frantíky. Jedinými vzdálenými soupeři pro tento Fiat budou korejci, ale spiše číňani...

Tom
13. října • 9:34

Ceho ses nacuchal ty, odborniku :-)

Roman
13. října • 8:04

S tým čucháním by som bol opatrný, dnes ráno som išiel za VW hahaha

Roman
12. října • 17:23

Ja chcem Tempru, do tej som bol totálne zamilovaný :-D

Sparrow75
12. října • 16:05

Fi

Sparrow75
12. října • 16:07

Fiat Tipo bylo moje první západní auto a na svoji dobu to byl výborný auťák.
Prostornost,výbava,žive motory jen ta kvalita nic extra.
Uvidime čeho se dočkáme u nového provedeni.

Antiautomat
12. října • 16:02

Multijet je jeden z mala dieselov /vlastne ten druhy/, na ktore by som sa dal ukecat.
Pekne, drzim palce.

Jarda
13. října • 17:09

Asi jste náruživý kuřák, nic snad nehulí tak, jako italský diesel.
Tedy snad jen vesnický tunning libovolného dieselu:-))

Rado
16. října • 7:14

to asi tazko, mam asi 6. diesloveho Fiata a nikdy nedymil ako TDI....nemozes to porovnavat so starym Unom z roku 1994......Ved nakoniec je Fiat aj vynalezca common railu..a tiez TDI malo prve auto Croma v osemdesiatych rokoch...

Temp
13. října • 18:04

Zajímavé. Já byl se svým 10 let starým italským dieselem (jehož výkon dorovnala škoda/VW až předloni) před dvěma měsíci na emisích a a nejen že všechno v pohodě, ale ještě mi technik řekl, že tak staré auto s takovým nájezdem má lepší emise, než kdekteré nové.....

Hanzz
12. října • 15:19

zvenku krása, jsem zvědav na cenu B-]

Doporučujeme

Články odjinud