To je hroznej Tofas, hlavně ten interiér smrdí lowendem...
nic jine nez 1.6 Multijet nema smysl, slusny kroutak, spotreba bude tak 5 + - ale i tak dobry...
Ten design kopíruje dnešní dobu (je ovšem navenek líbivý).Macaté tvary s agresivnější přídí a záď, kterou už nikdo tolik okukovat nebude, tu bude lepší rychle nacouvat mezi popelnice, aby to nikoho nesvádělo okukovat.Jinými slovy, tváří se to jako postel z masivu, ale až se do toho lehne, začne to vrzat a skřípat jako laciný papundekl.
Hezky cesta zpátky k nevýraznému bezpohlavnímu dizajnu oproti tomu co dělali u těhle aut před 15ti lety :-D
Měl jsem 4 roky (130.000 km) Grande Punto a pak 3 roky Bravo (ta poslední verze, 120.000 km) a dalšího Fiatu bych se vůbec nebál. Obě kupovány jako nové. Ani jedna porucha a hlavně Bravo bylo dost pohodlné. Obě ale měly necnost - různě často a na různých místech to drnčelo, klepalo, přestalo to, ozvalo se to jinde... Celkově ale slušná auta, bez zájmu vandalů a zlodějů a výborný poměr výkon/cena.
Je otázkou, jestli tomu Tipu neudělali moc korejský čumáky???
Nevýhody jsou jemně vysoké ceny, malý prostor pro cestující vzadu a zpracování. Třeba Stilo bylo v kabině jako Passat. Prostor královský.Kdo měl kdy Fiata, tak ví, všechno zpracování je takové dvojkové. Nepíšu nekvalitní, ale levné materiály, velké vůle, velké spáry, jakási kvalita tam je, pro nenáročné v pohodě. Ono to je celé o ceně. Levné auto a není levné. To je asi ten problém z mého pohledu. No je to premiéra, časem až ceny spadnou, to bude třeba lepší, ale to místo vzadu mě nebaví, takto je to spíš druhé auto do rodiny. Ale kdo má jako jediné auto Fabii, tak nemá co řešit, tam je to podobné, Fabia má více místa nad hlavou, ale zase méně pro nohy :-D
Vyhody Tipa budou prave ve velikosti vnitrniho prostoru, vuci lacinemu ( ne cenou ) Rapidu, je Tipo uvnitr o 110 mm ! sirsi.A co se tyce kvality, je treba si uvedomit ze sedan je delam hlavne pro staty vychodne od slovenskych hranic.HB a kombi jsou oproti tomu urcene hlavne pro Evropu.U techto verzi je rozdil v interieru a exterieru ( pr. predni naraznik ) oproti sedanu.Musime si pockat az privezou prvni vozy ( ne sedany ) na salony.
Je to mńam auticko skutočne krásne...:-))
. rozhodujícím faktorem budou především ceny, a to ceny combi verze, která má jistě šanci vzpomenout na "Mareu weekend",....Fiat si musí uvědomit že prochrápal deset let, vyplňenou "onanií nad retro pětistovkou",....ceny nad 350 tis. jsou zcela mimo mísu,... přesto přeji hodně štěstí B-]
Jednoducha benzinova jednastvorka je samozrejme volba c.1. Na toto auto som naozaj zvedavy, dizajnovo je to naozaj /aspon ja si myslim/ podarene.
Bol som sa na tom aute previezť v rámci fiaťáckej akcie a bol som z toho auta príjemne prekvapený. Relatívne tiché auto, podvozok fest tuhý, ale pritom to neklepe plomby zo zubov a dostala ma prístrojová doska vo verzii open. Ovládacie prvky úplne klasické ako mali autá v 90. rokoch, všetko otočné (okrem vnútornej ventilácie, ale na tú sere pes). Aj rádio bolo normálne, tiež s otočným ovládačom a pár tlačítkami, žiadne dotykové chujoviny. Veľmi dobrý ťah od fiatu, majitelia starších áut sa nebudú musieť učiť zbytočné frikulínoviny a ovládanie všetkého ide po pamäti bez odvádzania pozornosti.Veľká chyba je miesto pre hlavu vzadu, tam je to tak pre max. 180 cm vysokého ľuďa.
Dik za info, pojdem si to urcite pozriet nazivo :-)
Tak koukám na tu pátou fotku v galerii a nestačím se divit (ale je to trend u mnoha výrobců).Záběr na paluvoku s audiosystemem. Palubovka je sama o sobě kaslíkem (lidový výraz pro box), ve které je další kaslík a další kaslík a potom teprve kaslík s displejem tzn. čtyři rámečky nejlépe každý z jiného materiálu a v jiném vzhledu. Prostě dokonalý designérský výtvor. :-/To už ani nemluvím o konečné velikosti LCD, kde člověk musí hledat lupou, při rozměrech 160x80px
Snad kastlík...;-)
Kaslík??? A "lidový výraz" ???
Ne každý je z práglu, Zděnku :-)Kdysi bývaly Fiaty krásné...
Ta velikost displeje... to mluvíš o budíkách?Protože ten displej radia má 7" a rozhodně vyšší rozlišení než základní 5".BTW s nižším rozlišením při stejné velikosti displeje klesá potřeba lupy, ale ztrácí se detaily.
Kombi ma byt hodne drahy. Kolem 350 000,-. Kdyby bylo do 300 000,-, tak by to slo.
Nalakany a cely nadseny ze si konecne dozvim informace o novych verzi Tipa, hlavne jeho HB verze 1.4T a ono nic. :-/ :-/Tyto informace jsou nekolik mesicu stare !Nejvetsi potiz je, ze stejne laxne ohledne novych verzi Tipa, se chovaji i dealeri Fiatu ...
Na zahraničních webech je info, že 1.4T přijde v červnu.
Na italskych strankach je uz nove spusten kompletni konfigurator HB I kombi:http://www.fiat.it/tipo/tipo-hatchback-5-por... ... http://www.fiat.it/tipo/tipo-station-wagon-c... ... a to vcetne italskych cen.Zatim bez verze 1.4T :-( tak snad az v cervnu ....
Smysl tohoto clanku mi unika. Vypovedni hodnota defacto nula. Nevite ani technicke udaje pro HB (kombi), ani jejich ceny. Neuvadite ani kdy presne budou u dealeru. Jen po osme opisujete to same o sedanu. Tomu rikam "novinarina".Jelikoz HB ma byt na showroomech behem kvetna, nebylo by lepsi takovehle radoby clanky preskocit a pockat na oficialni informace?
Kdy přesně ztratila francouzská a italská auta svoji někdejší křehkou eleganci? Peugeoty, Citroeny, teď už i Alfy a Fiaty. Všechno jakési bachraté, tučné. Nějak mi to všechno evokuje chlapa, co má vepředu tři brady a vzadu ještě víc zátylků...
Hádám, že někdy v dobách, kdy bezpečnost převážila nad designem. A můžeme si za to sami.Jinak... na poměry dnešních aut je Tipo velmi pěkné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.