Fiat Punto Abarth SS Concept: Superpunto

Již za pár dnů se ve Frankfurtu představí koncept rychlého Grande Punta SS. Ostré naladění a výkon 183 koní jistě nejsou k zahození.

Ne, nepleťte si ho s klasickým Abarthem. Ten jde do prodeje právě v těchto dnech a pod kapotou mu tluče přeplňované čtyřválcové srdce o objemu 1,4 litru s výkonem 116 kW/155 k. Ve Frankfurtu se ale objeví ještě ostřejší verze SS.

Původní motor bude rozsáhlými úpravami ještě posílen na celkový výkon 134 kW/182 k. To ale není zdaleka vše. Kromě toho se vylepšení dočkají také brzdy, podvozek bude u verze SS přitvrzen a snížen. Vše doplní velká kola a poměrně agresivní bodykit, který bude tvořen jinými nárazníky, rozšířenými blatníky a také zadním spoilerem.

Vedle Abarthu SS se ve Frankfurtu představí také Grande Punto Abarth S2000, který bude závodit na soutěžích italského šampionátu rallye. Pod jeho kapotou se ukrývá atmosférický dvoulitr s výkonem 201 kW/270 k, který putuje na všechna čtyři kola.

Jak moc vážně to automobilka s tímto konceptem myslí, to zatím není jasné. Zřejmě tak rozhodnou reakce zákazníků; pokud byste po Abarthu SS zatoužili, vydejte se už příští týden s transparentem před stánek Fiatu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Grande Punto Abarth SS Concept

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků