Fiat Panda pro rok 2012 na silnici (spy photos)

Do éteru již unikly kresby z patentového úřadu, ale nyní vůbec poprvé můžeme pohlédnout do tváře nové generaci Fiatu Panda. Tato tvář je sice zatím dosti citelně maskována, ale snímky z běžné silnice v Itálii naznačují aerodynamicky tvarované křivky, širokou a výraznou masku a přední svítilny vybíhající do blatníků, interiér bude zřejmě dosti jednoduchý. O motorech zatím mnoho nevíme, ale z větší části budou zřejmě kopírovat nabídku řady Fiat 500. Italský specialista na malé vozy novou generaci Pandy představí veřejnosti již za několik týdnů na autosalonu ve Frankfurtu.

Tip 1: První test stávající generace Fiatu Panda najdete na tomto místě
Tip 2: V březnu jsme psali o budoucnosti a současnosti řady Panda poté, co byla její výroba přesunuta z Polska zpět do Itálie

Stávající Panda se takřka beze změn vyrábí již od roku 2003, ale i na českém trhu patří mezi nejoblíbenější minivozy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
 

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků