Fiat Panda Glam Edition: nalíčená „čtyřkolka“

Italská automobilka Fiat spouští novou edici svého cenově dostupného modelu Panda, jemuž chce nyní dopřát trochu víc elegance a výjimečnosti. Postará se o to bílý perleťový lak v kombinaci s hliníkovými střešními lištami a 15-ti palcovými litými koly. Uvnitř pak taky nezůstalo nic při starém, novinkou jsou dekorační hliníkové lišty a potahy z rifloviny.

Při této verzi je k dispozici úsporný 1,2 litrový zážehový agregát a 1,3 litrový přeplňovaný diesel. Při obou variantách je standardem pohon 4x4. Panda Glam Edition bude prozatím dostupná pouze v Itálii, kde si je verzi s menším agregátem možno pořídit již za 14 800 eur (zhruba 380 000 Kč). Za silnější verzi s turbodieselem přitom zaplatíte o 2 tisícovky eur navíc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda 4x4 Glam Edition
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2006
Stav: 216 265 km
Cena: 107 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 300 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků