Fiat Panda Classic: prodej zahájen v Itálii, Francii, Španělsku a Maďarsku

Fiat postupně začíná prodávat novou generaci modelu Panda, nicméně i nadále si budete moci pořídit také tu starší. Podobně jako v případě Octavie nebo třeba Peugeotu 207 zůstává předchozí verze (Tour, 206+) v nabídce především pro zákazníky, kteří touží po cenově dostupném automobilu. Stará Panda ponese označení Classic a jako první si ji mohou koupit zájemci v Itálii, Francii, Maďarsku nebo Španělsku. Další trhy budou následovat.

Testy | Fiat

Fiat Panda 4x4: obojživelný méďa (test)

Panda Classic se nabízí s benzinovým motorem 1.2 l o výkonu 69 koní (k dispozici je i přestavba na LPG), výkonnější možností je jedna-čtyřka s maximem 77 koní a zájemci o diesel mohou sáhnout po agregátu 1.3 MultiJet (75 k). Základní výbava obsahuje přední airbagy, ABS, EBD, posilovač řízení, centrální zamykání nebo lakované nárazníky. Nejdostupnější Panda Classic s motorem 1.2 l startuje na italském trhu díky zaváděcí akci s cenou v přepočtu 205 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 120 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek