Fiat Panda Classic: prodej zahájen v Itálii, Francii, Španělsku a Maďarsku

Fiat postupně začíná prodávat novou generaci modelu Panda, nicméně i nadále si budete moci pořídit také tu starší. Podobně jako v případě Octavie nebo třeba Peugeotu 207 zůstává předchozí verze (Tour, 206+) v nabídce především pro zákazníky, kteří touží po cenově dostupném automobilu. Stará Panda ponese označení Classic a jako první si ji mohou koupit zájemci v Itálii, Francii, Maďarsku nebo Španělsku. Další trhy budou následovat.

Testy | Fiat

Fiat Panda 4x4: obojživelný méďa (test)

Panda Classic se nabízí s benzinovým motorem 1.2 l o výkonu 69 koní (k dispozici je i přestavba na LPG), výkonnější možností je jedna-čtyřka s maximem 77 koní a zájemci o diesel mohou sáhnout po agregátu 1.3 MultiJet (75 k). Základní výbava obsahuje přední airbagy, ABS, EBD, posilovač řízení, centrální zamykání nebo lakované nárazníky. Nejdostupnější Panda Classic s motorem 1.2 l startuje na italském trhu díky zaváděcí akci s cenou v přepočtu 205 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků