Fiat Panda Anniversary: medvídek slaví třicátiny

Může se to zdát k nevíře, ale uběhlo již 30 let od doby, kdy se světu představil Fiat Panda první generace. Stalo se tak v roce 1980, kdy svět začalo zaplavovat malé praktické autíčko s designem Giorgetta Giugiara. Trvalo dalších 23 roků, než se příběh první generace Pandy uzavřel a světlo světa spatřila generace druhá, která se úspěšně prodává dodnes.

Toto nemalé jubileum jména Panda se Fiat rozhodl oslavit vcelku obvyklým způsobem, zvláštní narozeninovou edicí, přesto v trochu netradičním provedení. Většina podobných edicí totiž oplývá výbavou a v cenících se nesápe zrovna po nejnižších příčkách; však vzpomeňme na cokoli od Opelových „Edition 2000” až po škodovácké „Edice 100” - nabídky to byly výhodné, přesto ne z nejlevnějších.

Fiat na to jde jinak a její Panda Anniversary bude vycházet z dostupného provedení Active s motorem 1,1i. K tomuto provedení přidá čalounění z černé „džínoviny” známé z modelu 4x4, do černa laděné B a C sloupky a k dispozici bude jen v bílé, červené a žluté barvě. A to je zkrátka vše.

Cena však zůstane na stále stejných 9 950 Eurech verze 1,1 Active. Hovoříme tedy o ceně německé, snad se narozeninový méďa dostane i k nám, s podobnou nabídkou by jistě měl šanci na úspěch i v našich zeměpisných šířkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda Anniversary v rudém provedení
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 198 132 km
Cena: 64 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků