Fiat Panda Anniversary: medvídek slaví třicátiny

Může se to zdát k nevíře, ale uběhlo již 30 let od doby, kdy se světu představil Fiat Panda první generace. Stalo se tak v roce 1980, kdy svět začalo zaplavovat malé praktické autíčko s designem Giorgetta Giugiara. Trvalo dalších 23 roků, než se příběh první generace Pandy uzavřel a světlo světa spatřila generace druhá, která se úspěšně prodává dodnes.

Toto nemalé jubileum jména Panda se Fiat rozhodl oslavit vcelku obvyklým způsobem, zvláštní narozeninovou edicí, přesto v trochu netradičním provedení. Většina podobných edicí totiž oplývá výbavou a v cenících se nesápe zrovna po nejnižších příčkách; však vzpomeňme na cokoli od Opelových „Edition 2000” až po škodovácké „Edice 100” - nabídky to byly výhodné, přesto ne z nejlevnějších.

Fiat na to jde jinak a její Panda Anniversary bude vycházet z dostupného provedení Active s motorem 1,1i. K tomuto provedení přidá čalounění z černé „džínoviny” známé z modelu 4x4, do černa laděné B a C sloupky a k dispozici bude jen v bílé, červené a žluté barvě. A to je zkrátka vše.

Cena však zůstane na stále stejných 9 950 Eurech verze 1,1 Active. Hovoříme tedy o ceně německé, snad se narozeninový méďa dostane i k nám, s podobnou nabídkou by jistě měl šanci na úspěch i v našich zeměpisných šířkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda Anniversary v rudém provedení
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 120 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek