Fiat Panda Adventure 4x4: na chalupu i do města

Do pestré rodinky modelů Panda přibude již brzy zcela nová verze, které za název přibude působivé označení Adventure 4x4, jasně označující neohrozitelnost a odolnost tohoto prcka. Nová série, vyznačující se nejen terénu přizpůsobenému plastovému bodykitu a světlou výškou, bude dostupná téměř ve všech evropských zemích a k dispozici bude se 1,2litrovým benzínovým čtyřválcem, zatímco pro vyznavače dieselových agregátů je připravený 1,3litrový MultiJet.

Kromě vzhledových úprav, jimiž se tvůrci snažili z tohoto vozu udělat neohrozitelného dobrodruha do téměř každého terénu, se Panda Adventure vyznačuje zpevněnými tlumiči, pneumatikami 165/70 M+S a o pár mm větší světlou výškou. Pro opravdové chalupáře nebo zásobovače je k tomu všemu připravena i verze pouze s předními sedadly, čímž se zavazadlový prostor rozšíří na rovných 1000 litrů. I navzdory tomu, že automobilka zatím neuvolnila žádnou fotografii interiéru, se v tiskové zprávě uvádí, že palubní deska, jakož i podlaha je vyrobena z odolnějšího materiálu nenáročného na čistění a údržbu.
Za takto „vycvičenou“ Pandu přitom zaplatíte vcelku normální sumu, která se bude pohybovat kolem 14 000 eur za benzínovou verzi. Za diesel si však budete muset připlatit ještě alespoň 2 000 eur.
Klepněte pro větší obrázek 
Fiat Panda Adventure 4x4
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků