Fiat Panda 2010: do nového roku s jemnými změnami

Dostupný italský prcek, který si od svého uvedení na trh získal už přes 1 a půl milionů zákazníků, bude od nového roku nabízen v trochu vylepšeném a modernějším kabátku. Změn je však jako šafránu, a tak se na Pandu musíme pro poznání všech úprav podívat trochu pozorněji.

Zatímco nejvýraznější exteriérovou úpravou je lakovaná maska chladiče, opomenout nesmíme ani větší zpětná zrcátka a pevnější hliníkovou část ližin. Další změny týkající se zevnější stránky objevíme pak už jenom v katalogu, kde budou k dispozici nové typy litých kol a čtyři nové barevné odstíny. Co se týče, interiéru zde najdeme změny také pouze „katalogové“.
Z hlediska technického se Fiat příliš nepolepšil, zde je novinkou pouze 1,2 litrový benzínový agregát, jenž se bude vyznačovat nízkou kombinovanou spotřebou kolem 4,8 l/100 km. Nabídne přitom dostačující výkon 69 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 198 132 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 161 634 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků