Fiat Idea: další facelift, premiéra opět v Brazílii (+ 15x foto)

Automobilka Fiat znovu omladila své kompaktní MPV Fiat Idea. U českých dealerů jej ale nekoupíte.

Model Fiat Idea nastoupil na světové trhy v roce 2003 a vycházel z podlahové plošiny modelu Fiat Punto druhé generace. První zásadní facelift přišel až v roce 2010, ovšem na českém trhu se s touto řadou dnes již neshledáte. Brazilská odnož Fiatu však nyní zveřejnila podobu dalšího faceliftu, který v závislosti na úrovni výbavy přináší hlavně upravenou příď karoserie a osvěženou nabídku litých ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat Idea 2014

Kupodivu podstatně více se toho událo na palubě vozu, který dostal zcela novou palubní desku s upravenou středovou konzolí osazenou novými ovladači ventilace a rádia. Motory jsou výhradně čtyřválcové zážehové a dodávají se ve verzích 1,4i/58 kW, 1,6i/84 kW a 1,8i/95 kW.

Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 120 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek