Fiat Fiorino Qubo: pracant pro pětici cestujících

Malá dodávka s názvem Fiorino je výsledkem spolupráce Fiatu s koncernem PSA. Tento model se již zanedlouho představí ve verzi s pozoruhodným názvem Qubo a do jeho útrob se vejde celkem pět lidí, tedy stejně jako do běžného osobního automobilu. Snad jediný rozdíl je v tom, že interiér je navržen s ohledem na vysokou variabilitu a sedadla mohou být uspořádána až do šesti různých poloh a zadní sedadla je možné i úplně vyjmout. V základním uspořádání má zavazadlový prostor objem 330 l, přičemž po vyjmutí zadních sedadel se prostor zvětší až na 2 500 l.

Nabídka motorů modelu Fiorino Qubo čítá jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehové jednotky zastupuje 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 54 kW a pro ty, kteří dají přednost dieselu je připravený 1,3 litrový Multijet s výkonem 55 kW. Maximální rychlost u obou motorů je 155 km/h, kombinovaná spotřeba benzínového agregátu je 7 l/100 km a u naftového agregátu je udávaná kombinovaná spotřeba doslova kouzelná, 4,5 l/100 km. Standardně bude vůz vybaven pětistupňovou manuální převodovkou a za příplatek si bude možné doobjednat šesti stupňovým robotizovaným automatem. 

Model bude dodáván ve dvou výbavových stupních - Dynamic a Active, přičemž Active je určena spíš pro méně náročné zákazníky. Na seznamu doplňkové výbavy figurují třeba hliníkové střešní lišty. Počáteční cena pro domácí trh byla stanovena na 13 tisíc Euro (zhruba 326 000 Kč). Takže vůz pro „italské chalupáře“ zcela ideální...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat Fiorano Qubo
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků