Fiat Fiorino prodělal facelift a dostal motory Euro 6

Třetí generace kompaktní dodávky Fiat Fiorino byla představena už v roce 2007 a první větší modernizace dorazila až nyní spolu s přechodem na nové motory plnící emisní normu Euro 6. I tak je ale facelift oblíbené dodávky poměrně skromný a rozdíly by člověk na první pohled snad ani nepoznal.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny na přední části skoro rozeznat nejdou. Nové jsou ale přístroje, volant nebo palubní systém s dotykovým displejem. Důležitou změnou je přechod na emisní normu Euro 6

Řidiči však dostanou nové prvky v interiéru, ať už je to ergonomičtější volant, nová řadící páka, přístroje s hezčí grafikou nebo třeba pětipalcový dotykový displej s Bluetooth, navigací a digitálním rádiem. Za to si ale budete muset připlatit. Nadále samozřejmě zůstává v nabídce osobní i dodávková verze, prodej začne v polovině dubna.

Testy

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

Pod kapotou zůstávají jen dva motory. Atmosférická benzínová čtrnáctistovka o výkonu 57 kW (77 k) je trochu překvapením, neboť podobně ražené motory jsou nahrazovány spíše přeplňovanými dvou- a tříválci. 

Motor 1.3 Multijet II nabízí Fiat ve dvou výkonových verzích. Slabší má 59 kW (80 k), silnější 70 kW (95 k). Ještě je tu možnost příplatku za úspornou verzi EcoJet, která vedle systému stop/start disponuje „chytrým“ alternátorem, úsporným olejovým čerpadlem, pneumatikami s nízkým valivým odporem či dodatečnými aerodynamickými úpravami. Její normovaná spotřeba je 3,8 litru na 100 km.

Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků