Fiat Ellezero míří do Ženevy

Fiat představí na březnovém autosalonu v Ženevě nástupce modelu Idea a Multipla. Vůz s názvem Ellezero svou délkou přesahuje hranici čtyř metrů. Na výběr bude jak pětimístná (4,1 m), tak i sedmimístná verze (4,25 m). Design kombinuje prvky z úspěšné pětistovky s tvary nové Pandy. Výroba je umístěna do srbského závodu Kragujevac, kde dříve působila Zastava. Plánovaná produkce je až 250 000 kusů za rok.

V nabídce motorizací by se podle neoficiálních informací měl objevit jak nový dvouválec TwinAir, tak benzinová jedna-čtyřka MultiAir a chybět nebudou ani diesely o objemu 1,3 a 1,6 litru. Do Evropy vstoupí Ellezero v druhé polovině letošního roku. Nové MPV má pak namířeno také do Ruska a začátkem roku následujícího přijde na americký trh. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 120 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 72 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků