Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Kolegové z magazínu Car and Driver přišli se zajímavou informací. Podle jejich italských zdrojů připravuje koncern Fiat nový naftový motor, který bude mít navzdory všem trendům a downsizingům osm válců.

Video | Autosalony | Sportovní auta | Maserati

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Po premiéře dieselového šestiválce v Maserati Ghibli se čeká, jak na tento agregát zákazníci zareagují a zda jim jeho výkon bude stačit. Pokud ne, přijde na řadu zmíněný osmiválec. Mimochodem podle podobného scénáře mimochodem postupoval Volkswagen v případě Porsche Cayenne, které si dlouho muselo vystačit pouze s ne příliš výkonným (na značku Porsche) šestiválcem. 

Zajímavosti | SUV | Design | Technika | Premiéry | Palivo | Porsche

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Italský osmiválec dostane technologii MultiJet. Aktuálně se mluví o maximálním výkonu 365 koní a vrcholu točivého momentu 622 Nm. To vše při kombinované spotřebě do osmi litrů. Pokud Fiat tento motor nakonec opravdu schválí, měl by se objevit na trhu do tří let.

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků