Fiat Bravo v záchranné edici MyLife

Automobilka Fiat se pokouší znovu nastartovat prodeje své poněkud strádající řady Bravo zvýhodněnou sérií MyLife. Povede se?

Hatchback nižší střední třídy Fiat Bravo má i po několika letech své výroby stále zákazníkům co nabídnout, o čemž jsme se přesvědčili třeba během testu ojetého vozu Fiat Bravo 1,4 T-Jet, nemluvě o tom, že jeho některé konstrukční celky sdílí třeba i nová Alfa Romeo Giulietta. Prodeje však váznou a Fiat se je pokusí oživit novou sérií Fiat Bravo MyLife, jež má být levnější a lépe vybavená. Na první pohled se vyznačuje leskle černým povrchem obou částí masky chladiče, rámečků mlhovek a sloupků B, navíc si všimneme šestnáctipalcových, dvoubarevně lakovaných ráfků a chromovaných dveřních klik. K mání jsou barevné varianty Distinct Grey (na přiložených snímcích) a Superb Red.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje standardní instalací komunikačního systému Blue&Me integrujícího satelitní navigaci s hands-free skrze Bluetooth, hlasovým ovládáním a konektivitou externích zařízení přes USB. Na barevném displeji s úhlopříčkou 6,5 palce se mohou zobrazovat mapy všech evropských států, veškeré funkce lze ovládat hlasem, nebo tlačítky na volantu. Do základní výbavy řady Fiat Bravo MyLife patří také klimatizace s manuální regulací, šestice airbagů, stabilizace ESP s praktickým hill-holderem, nesvětlování zatáček (bohužel mlhovkami…), elektrické ovládání všech dveřních oken a kožené potahy volantu a řadicí páky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci své strategie „prezzo vero Fiat“ (skutečná cena) nabízí automobilka Fiat nadprůměrně vybavený model Bravo MyLife v Itálii za ceny od 360 000 Kč v kombinaci se zážehovým, atmosféricky plněným motorem 1,4 l o výkonu 90 koní (66 kW). V rámci balíčku Power Plus můžete za cenu 426 000 Kč vybírat mezi zážehovými a vznětovými motory s objemem 1,6 l. Bravo MyLife bude v nabídce také s jednotkami 1,4 T-Jet a 1,4 MultiAir Turbo a soustavou start/stop. V Itálii začali přijímat objednávky již včera, uvidíme ale, zda se s modelem Fiat Bravo MyLife setkáme také na našich silnicích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2008
Stav: 68 526 km
Cena: 52 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2005
Stav: 200 963 km
Cena: 26 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků