Fiat Bravo dostal jemný facelift, více asi není třeba

Fiat zveřejnil první snímky a informace ohledně faceliftu svého kompaktního hatchbacku, který už začínal ztácet trochu své svěžesti. Fiat Bravo však i po pár letech svým designem nepůsobí nikterak zastarale, a tak se automobilka omezila pouze na drobné kosmetické změny. Mezi ně můžeme bezesporu zařadit tmavší kryty předních světlometů a úpravu mřížku chladiče, která bude k dispozici jak v černém, tak i chromovém provedení. Lakovné kliky a zevnější zpětná zrcátka jsou nyní součástí u všech stupňů výbav.

Automobilka se rozhodla zpestřit i paletu barev a to novým odstínem šedé a jednou „hruškovou“ metalízou. V katalogu pak najdeme nové modely litých kol a pár nových barev látkového čalounění. Změny na zádi automobilka prozatím neavizovala, je však dost možné, že v tomto případě zůstane vše po starém.

Nástup faceliftovaného Brava nebude nikterak velikolepý, model se na prodejnách začne objevovat v již nejbližších měsících a to při nezměněných cenách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Facelift Fiatu Bravo se nese ve znamení jemnosti
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků