Fiat Abarth Grande Punto SuperSport: 180 koní pro mini

23 komentářů

Wlasac.no.more
15. září • 8:13

No zapomeňte na Fabii RS a dost možná i Oct. RS, tohle je jiná liga....Kdyby 180 kobylek ale nacpali do 500 :-) Motor je jedna věc, teď jde o podvozek a další věci, aby to taky nějak jelo nejen v přímém směru :-D

Toper
15. září • 10:01

Právě o podvozek se u tohoto Fiatu obávám. Nikdy jim nešly.
Zatím to vypadá na další přemotorovanou potvoru s problematickým podvozkem.

Radek Ondrášík
15. září • 10:08

A v cem jste to jezdil? Mel jste nekdy Abarth? Asi ne co?

Toper
15. září • 11:38

Fiesta ST je dle mého skromného názoru na tom podvozkově podstatně lépe.

Radek Ondrášík
15. září • 11:42

Hm, kolik jste toho s tim Puntem Abarth, nebo F500 Abarth najezdil?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
15. září • 11:46

Kolik sjte s ním najezdil vy, že se tu tak prsíte?

Radek Ondrášík
15. září • 11:55

Takze nenajezdil nic, to jsem cekal. Ale libi se mi, jak vite, ze Fiesta je proste lepsi. No proc ne, ja vam to brat nebudu.Ve finale jsou to stejne jenom akademicke kecy vybranych zoufalcu, kteri na zadne z techto aut realni nikdy mit nebudou.PS - s FST par stovek kilometru, s Puntem Abarth nic a s F500 Abart tak 2000 km.

Toper
15. září • 11:57

Aha, takže s Puntem Abarth nic. To úplně stačí.

wolff
15. září • 12:32

Pániček se snaží v trapnosti překonat Oprah... :-)) No daří se, daří... Ono Fiatu podvozky nikdy nešly, ale co je podstatné.. ostatní na tom byli po většinou až na výjimky ještě hůř... takže pokud je Fiat podle "odborníka" jednooký král mezi slepými budiž... jen tak mezi nama.. O tomto autě si něco zjisti a pak rozumbraduj.. to co má tohle auto, se Fieste může jen zdát. A to, že to bude fungovat extra dobře, o tom nepochybuji... Tento článek bohužel nevypovídá nic o tom, jak to auto jede... A jede hodně ďábelsky..

Toper
15. září • 12:39

Nevzpomínám si žeby někdy (v rozumném časovém horizontu) byl Fiat vyzdvihován za výborný podvozek. Ať to bylo Bravo, Stilo, nový Bravo, Panda, Punto... Fiat nikdy na špičku nedosáhl, vždy tu byl(i) někdo lepší.

Radek Ondrášík
15. září • 12:49

Vzdy je nekdo lepsi a z jednoducheho duvodu. Milovnik Hondy vidi nejlepsi podvozky u Civicu, milovnik Fordu u Fordu, milovnik BMW u BMW apod. Zadny podvozek neni nejlepsi a ani nejhorsi, protoze nic objektivniho pro porovnani podvozku neexistuje.Tedy trochu exisuje. a to je pricne zrychleni, ktere je schopno auto v zatacce dosahnout. Dle neho ma ale nejlepsi podvozky Renault, ktery v tomto realtivne jedinem trochu objektivnim hodnoceni v ramci modelu se stejnym zamerenim porazi dlouhe roky kde koho.Takze kecy o tom, jak je FST super a jak Fiat ne, pritom jste v tom aute ani nesedel, natoz s nim ujel par kilometru je pomerne vtipne.

Toper
15. září • 12:59

Jinak s Renaultem se shodnem. Třeba Clio nebo i Megan jsou podvozkové etalony i pro mne.

Honimir von Kobra11
15. září • 17:39

Ein Toper ist kleine trottel.

Toper
15. září • 12:57

Vtipný jste především Vy, svými rádobydospělými názory, kdy mám ještě v živé paměti, jak jste tady čeřil vodu coby mladý ucho, který má ve všem jasno. Ano, názorvě jste se posunul na rozmnější úroveň s potřebným nadhledem, ale zbytek?

Radek Ondrášík
15. září • 13:04

To nereste. Proste udelejme zaver.S Puntem Abarth a ani F500 Abarth jste nejel, presto vite, ze Fiesta ST ma lepsi podvozek.Proc to resit dale, kdyz by se to stejne nikdy nedoresilo.

Toper
15. září • 13:09

Zajímavé, že zrovna Vy potřebujete mít jasný závěr. Klidně si ho udělejte. Já ho mám zase jiný a ten Váš mě tak nějak - nezajímá.

Radek Ondrášík
15. září • 13:24

O zaver mi nejde, mi je to uprimne jedno. Jak Abarth, tak tu Fiestu povazuji za sunty, takze mi to vazne zily netrha. Nicmene vim s kym hovorim. Proste typicky vseznalek teoretik.

Toper
15. září • 13:30

Vy víte s prominutím kulový. Odhady Vám nikdy nešly. Ostatně bych to uzavřel, protože je to ztráta času.

Radek Ondrášík
15. září • 13:37

Uzavirejte si co chcete, je to vase pravo. Alespon tu netrapasim tim, jak vsechno vim a kdyz prijde na lamani chleba, jsou to informace od kamosu z putyky.

Radek Ondrášík
15. září • 12:29

No tedy stejne to co vy. Jenze vy z toho niceho delate jasne zavery. Ja to klidne priznam a taky zadne zavery nedelam.Ale to je stejne jedno, prestavka za chvili skonci tak uz utikejte.

wolff
15. září • 9:46

V F 500 už ten motor dávno je.. :-)

Toper
15. září • 12:48

"Motor" možná jo, ale 500 ho má naladěný na "pouhých" 160k.

jj
15. září • 1:30

"odvrtávané kotouče kol dokola" - že by se některé kotouče vrtaly jen třeba na třetině???

Doporučujeme

Články odjinud