Fiat Abarth Grande Punto SuperSport: 180 koní pro mini

Fiat představuje nové provedení Abarth Grande Punto SuperSport (SS). Aby naplnilo očekávání dané sebevědomým jménem, dostalo modifikovaný zážehový čtyřválec T-Jet s objemem 1,4 l, působivým výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 270 Nm při 3 000 ot./min. Ten vozu umožní sprint z klidu na 100 km/h za 7,5 s a dosažení rychlosti 215 km/h.

Světlá výška se snížila o 20 mm, součástmi sady úprav jsou osmnáctipalcové ráfky s pneumatikami 215/40 R18 nebo odvrtávané brzdové kotouče kol dokola a výkonné brzdiče vpředu. Nový telematický systém byl vyvinut ve spolupráci s firmou Magneti Marelli a zahrnuje také navigační systém Abarth Blue&Me MAP, jenž zohledňuje též vstupy z otáčkoměru, rychloměru a senzoru zařazené rychlosti. Funkce Track pak umožňuje asistenci při měření kol na okruzích, na něž se s tímto malým čertem jistě s chutí vypravíte.

Fiat Abarth Grande Punto SS vstoupil na vybrané evropské trhy o minulém víkendu, a to výhradně v barvě Airfield Grey a s koženým čalouněním Abarth Corsa by Sabelt. A jistě bude k vidění i na frankfurtském autosalonu...

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Abarth Grande Punto SuperSport
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků