Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari zná svou první cenu, je vskutku dechberoucí

Omezené edcie kdečeho jsou v Itálii běžné a my je máme rádi. Nejinak je tomu u krásného Fiatu 695 Abarth Tributo Ferrari, který jsme vám představili již loni. Teď však známe ceny této specialitky pro španělský trh a jestli je chcete znát, něčeho se přidržte: začínají na 46 339 eur za verzi Red Corsa, pokračují přes 47 597 eur za Modena Yellow a končí částkou 48 794 eur za prvedení Blue Abu Dhabi a Titanium Grey. Cena i té nejdostupnější verze tak nebezpečně atakuje hranici 1,2 milionu Kč.

Připomeňme, že model Abarth 695 Tributo Ferrari disponuje výkonem 180 koní (132 kW), točivým momentem 250 Nm, zrychlením z klidu na 100 km/h za 7,0 s a nejvyšší rychlostí 225 km/h. To vše při průměrné spotřebě 6,5 l benzínu na 100 km a emisích C02 v objemu 151 g/km. Ano, to jsou skutečně zajímavé poměry, ale zůstaňme nohama na zemi. Pro srovnání: ve Španělsku koupíte za 43 900 eur Nissan 370Z, Subaru Impreza WRX STI za 39 950 eur a dokonce i poněkud předražené kupé BMW 135i s výkonem 306 koní (224 kW) vás příjde na 46 376 eur. Tak to bude skutečně souboj srdce a rozumu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků