Fiat 500X: Nástupce Sedici dostal pohon 4x4 a devítistupňový automat

Fiat rozšířil modelovou řadu 500 o další položku. Kromě základního hatachbacku, modelů 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanou zákazníci k dispozici také dnes představený crossover 500X. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Italská novinka měří na délku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéru máme očekávat kvalitní materiály (včetně kůže), dostatek místa a řadu odkládacích přihrádek. Základní objem zavazadelníku činí 350 litrů. 

Nabídka motorizací zahrnuje pro začátek motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonem 140 koní, pohonem přední nápravy a šestistupňovou manuální převodovkou.

SUV | Paparazzi | Fiat

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Alternativou je 1.6 MultiJet II (2WD, šestistupňový manuál) s výkonem 120 koní nebo silnější 2.0 MultiJet II disponující maximem 140 koní, devístupňovým automatem a pohonem všech kol. Fiat 500X je mimochodem prvním Fiatem s devítistupňovou převodovkou. Později dorazí ještě další kombinace motorů a převodovek. 

Fiat 500X se vyrábí v továrně Melfi a namířeno má na více než stovku trhů po celém světě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků