Fiat 500 v ladění G-Tech: 340 koní a seříznutá střecha

Německá ladičská společnost G-Tech představila prototyp razantně přepracovaného Fiatu 500, jenž se má stát předobrazem modelu nabízeného veřejnosti.

Je třeba poznamenat, že Fiat 500 i řadu let po své premiéře stále budí pozornost nejen zákazníků (třeba v Anglii se mu i letos stále daří), ale také individuálních úpravců. Ti pro „pětistovku“ nabízejí nejrůznější příslušenství i posílené motory (viz. třeba Abarth 500 od Romeo Ferraris), ale také radikální koncepty včetně zástavby motoru Ferrari 458 Italia (Lazzarini 550 Italia).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvýraznějším prvkem nové stavby G-Techu je snížená střecha

Někde na pomezí mezi lehkým tuningem a radikální konverzí stojí nový Sportster z dílen německé společnosti G-Tech. Na první pohled vyniká zejména sníženou střechou, která vozu dává impozantní, přikrčený a dynamický vzhled. K tomu napomáhají také nový přední nárazník, upravené prahové obklady či přepracovaná záď se zdařile vsazeným difuzorem, jehož středem ústí dvě koncovky nové výfukové soustavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru vyniká zvláště závodní volant Momo

Úpravy interiéru jsou zřejmě spíše decentní (tedy až na závodní volant Momo) a za zmínku stojí snad jen hliníkové pedály a sedadla Recaro. U G-Techu připravili také posílení pro motor 1,4 T-Jet. V základním ladění dosahuje výkonu 224 koní (165 kW), silnější Sporter RS vykazuje 250 koní (184 kW) a špičkový Sportster RGT dává údajně až 340 koní (250 kW).
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestavba si vyžádala kompletní rozebrání vozu
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2006
Stav: 216 265 km
Cena: 107 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 300 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků