Fiat 500 v ladění G-Tech: 340 koní a seříznutá střecha

Německá ladičská společnost G-Tech představila prototyp razantně přepracovaného Fiatu 500, jenž se má stát předobrazem modelu nabízeného veřejnosti.

Je třeba poznamenat, že Fiat 500 i řadu let po své premiéře stále budí pozornost nejen zákazníků (třeba v Anglii se mu i letos stále daří), ale také individuálních úpravců. Ti pro „pětistovku“ nabízejí nejrůznější příslušenství i posílené motory (viz. třeba Abarth 500 od Romeo Ferraris), ale také radikální koncepty včetně zástavby motoru Ferrari 458 Italia (Lazzarini 550 Italia).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvýraznějším prvkem nové stavby G-Techu je snížená střecha

Někde na pomezí mezi lehkým tuningem a radikální konverzí stojí nový Sportster z dílen německé společnosti G-Tech. Na první pohled vyniká zejména sníženou střechou, která vozu dává impozantní, přikrčený a dynamický vzhled. K tomu napomáhají také nový přední nárazník, upravené prahové obklady či přepracovaná záď se zdařile vsazeným difuzorem, jehož středem ústí dvě koncovky nové výfukové soustavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru vyniká zvláště závodní volant Momo

Úpravy interiéru jsou zřejmě spíše decentní (tedy až na závodní volant Momo) a za zmínku stojí snad jen hliníkové pedály a sedadla Recaro. U G-Techu připravili také posílení pro motor 1,4 T-Jet. V základním ladění dosahuje výkonu 224 koní (165 kW), silnější Sporter RS vykazuje 250 koní (184 kW) a špičkový Sportster RGT dává údajně až 340 koní (250 kW).
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestavba si vyžádala kompletní rozebrání vozu
Fiat 500 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 87 700 km
Cena: 114 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 38 810 km
Cena: 142 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 125 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků