Fiat 500 v ladění G-Tech: 340 koní a seříznutá střecha

Německá ladičská společnost G-Tech představila prototyp razantně přepracovaného Fiatu 500, jenž se má stát předobrazem modelu nabízeného veřejnosti.

Je třeba poznamenat, že Fiat 500 i řadu let po své premiéře stále budí pozornost nejen zákazníků (třeba v Anglii se mu i letos stále daří), ale také individuálních úpravců. Ti pro „pětistovku“ nabízejí nejrůznější příslušenství i posílené motory (viz. třeba Abarth 500 od Romeo Ferraris), ale také radikální koncepty včetně zástavby motoru Ferrari 458 Italia (Lazzarini 550 Italia).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvýraznějším prvkem nové stavby G-Techu je snížená střecha

Někde na pomezí mezi lehkým tuningem a radikální konverzí stojí nový Sportster z dílen německé společnosti G-Tech. Na první pohled vyniká zejména sníženou střechou, která vozu dává impozantní, přikrčený a dynamický vzhled. K tomu napomáhají také nový přední nárazník, upravené prahové obklady či přepracovaná záď se zdařile vsazeným difuzorem, jehož středem ústí dvě koncovky nové výfukové soustavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru vyniká zvláště závodní volant Momo

Úpravy interiéru jsou zřejmě spíše decentní (tedy až na závodní volant Momo) a za zmínku stojí snad jen hliníkové pedály a sedadla Recaro. U G-Techu připravili také posílení pro motor 1,4 T-Jet. V základním ladění dosahuje výkonu 224 koní (165 kW), silnější Sporter RS vykazuje 250 koní (184 kW) a špičkový Sportster RGT dává údajně až 340 koní (250 kW).
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestavba si vyžádala kompletní rozebrání vozu
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků