Fiat 500 Rosso Corsa: taková malé Ferrari

Automobilka Fiat představila limitovanou edici Rosso Corsa omezenou na pouhých 250 kusů. Vychází z populární „pětistovky“ a karoserie byla opatřena rudým lakováním v odstínu proslaveném italskými stájemi startujícími v Grand Prix a Formuli 1.

Novinka se dále vyznačuje kůží čalouněným interiérem, šestnáctipalcovými litými ráfky s červeným okrajem středů, bi-xenonovými světlomety, prvotřídní audiosoustavou a rudě lakovanými brzdovými třmeny. Na výklopné zádí najdeme nápis Rosso Corsa a na středovém panelu pak hliníkovou destičku s pořadovým číslem.

Fiat 500 Rosso Corsa bude dostupný pouze na německém trhu, opatřen má být atmosféricky plněným zážehovým čtyřválcem 1,4 l o výkonu 100 koní (74 kW) a cena byla stanovena na 19 500 eur. Jako Ferrari tedy nestojí, ale jako malý Fiat zrovna také ne...

Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Rosso Corsa
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 120 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek