Fiat 500 k dispozici už i s technologii Start&Stop

O systém známý pod názvem Start and Stop je stále větší zájem a stále v hojnějším počtu se začíná objevovat v nabídkách jednotlivých automobilek. Třeba jen nedávno začala automobilka Kia tento systém pod svým názvem ISG implantovat i do populárního modelu Cee´d, krátce poté se přidává i Fiat, jenž Start and Stop, jehož činnost si už snad ani nemusíme představovat, nabízí ke své stylové „pětistovce“ vybavené 1,2 litrovým agregátem.

Díky této novince se už beztak úsporný motor stává ještě úspornějším. Podle údajů výrobce klesne spotřeba v kombinovaném provozu z původních 5,1 l/100 km na 4,8 l/100 km. Samozřejmě tímto pádem se snížil i množství emisí CO2 z 119 g/km na 113 g/km. Úspornější „pětistovka“ bude k dispozici prozatím pouze ve Velké Británii, kdy se ovšem tento model „podívá“ i na ostatní evropské trhy je jen otázkou času. Nicméně, úspornější provozní náklady se mírně promítnou do samotné pořizovací ceny.
Klepněte pro větší obrázek 
Fiat 500
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2006
Stav: 216 265 km
Cena: 107 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 300 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků