Fiat 500 dostane pětidveřovou karoserii

Podle zákulisních informací byl spuštěn vývojový program, jenž má vyvrcholit představením pětidveřového provedení populární „pětistovky“. V Evropě by se měl představit již příští rok, ale proslýchá se, že hlavním důvodem bylo rozhodnutí o nástupu Fiatu 500 na americké trhy. Je možné, že se modifikovaný vůz s prostornějším a praktičtějším interiérem pustí do souboje i s malými MPV typu Opel Meriva, každopádně by měl být osazen výkonnějšími a hospodárnějšími motory včetně dvouválce TwinAir. Zároveň jsme se dozvěděli, že Chrysler plánuje na svém domácím trhu představit nový minivůz, jenž se bude vyrábět v továrně Fiat v Srbsku. K dalším plánům koncernu Fiat se dostaneme již brzy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 (zde ve verzi Diesel Midnight Indigo) má spolknout ještě dvoje další dveře
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků