Fiat 500 Cattiva: speciální americká edice se představí již pozítří

Chrysler Group LLC, správce zájmů italského koncernu Fiat v USA, připravil pro své zákazníky speciální provedení modelu Fiat 500.

Kompaktní, stylový model Fiat 500 se v USA prodává již druhým rokem v rámci společné strategie koncernů Fiat a Chrysler. Nyní přichází nový Fiat 500 s přívlastkem Cattiva, který lze z italštiny volně přeložit jako „rošťák“. Svoji premiéru si odbude již 16. srpna na setkání Concorso Italiano v kalifornském Monterey. Na první pohled si na vozech série Fiat 500 Cattiva všimneme zatmavených světlometů, leskle černě lakované střechy nebo černých, šestnáctipalcových litých ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Cattiva

Uvnitř vozu se toho mnoho nezmění, počítat prý můžeme s dvoubarevně čalouněnými sportovními sedadly, kůží čalouněným sportovním volantem nebo leskle černými dekoračními obklady. O pohon se dle přání zákazníka postará zážehový čtyřválec 1,4 l, jenž v atmosférickém plnění dosahuje výkonu 101 koní (75 kW) a točivého momentu 132 Nm a ve verzi s přeplňováním pak 135 koní (101 kW) a 203 Nm.

Fiat

Fiat 500 pro USA: čím se liší od evropského?

Ceny modelu Fiat 500 Cattiva budou v USA začínat v přepočtu na 360 000 Kč.

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků