Fiat 500 Cabrio Diesel: stylovka také bez střechy

Fiat 500 Diesel nemusí nutně značit italského prcka poháněného směsí druhořadého ropného paliva a metylesteru řepkového oleje. Ostatně pokud pravidelně čtete náš magazín, nemohlo vám uniknout, že jde o produkt italské automobilky doplněný stylem módní značky Diesel a to buď v černém, nebo nejnověji též v modrém barveném provedení. Ten je aktuálně k dispozici ve verzi hatchback a více než 6 500 dosud prodaných kusů svědčí o tom, že Diesel verze i s benzinovým motorem může jít slušně na odbyt.

Ale co když zatoužíte po otevřené verzi? I pro vás mají nyní Fiat s Dieselem zajímavou nabídku. Model 500 Cabrio s plátěnou sundavací střechou bude totiž od letošního jara k dispozici též ve verzi Diesel, a to v modrém barevném provedení. Krom modré indigo se bude zvenku vyznačovat již známou sadou doplňků - zejména specifickými 16" koly zakrývajícími brzdy se žlutě zbarvenými třmeny a chromovanými lištami na dveřích i názarnících. Krom toho si ale na verzi Cabrio povšimněte též docela nenápadné lišty na zádi pod koncem plátěné střechy s falešnými výdechy ventilace. I ta je specifikem verze Diesel.

Tmavě zbarvený vnitřek s chromovanými doplňky je odlišen zejména žlutými stehy na všech druzích čalounění. Zajímavou drobností je jedna z poznávacích značek firmy Diesel, hlava Mohykána, na hlavici řadící páky.

Pod kapotou najdeme jeden z pěti běžně montovaných motorů od 1,2 s 69 koňmi až po 1,4 se 100 koníky, ty naftové nevyjímaje.

Fiat 500C Diesel se dočká premiéry v Japonsku, kde bude představen již zítra. Do prodejů se dostane záhy s italskou cenou začínající na rovných 18 000 eurech (cca 450 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500C Diesel
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků