Fiat 500 Cabrio Diesel: stylovka také bez střechy

Fiat 500 Diesel nemusí nutně značit italského prcka poháněného směsí druhořadého ropného paliva a metylesteru řepkového oleje. Ostatně pokud pravidelně čtete náš magazín, nemohlo vám uniknout, že jde o produkt italské automobilky doplněný stylem módní značky Diesel a to buď v černém, nebo nejnověji též v modrém barveném provedení. Ten je aktuálně k dispozici ve verzi hatchback a více než 6 500 dosud prodaných kusů svědčí o tom, že Diesel verze i s benzinovým motorem může jít slušně na odbyt.

Ale co když zatoužíte po otevřené verzi? I pro vás mají nyní Fiat s Dieselem zajímavou nabídku. Model 500 Cabrio s plátěnou sundavací střechou bude totiž od letošního jara k dispozici též ve verzi Diesel, a to v modrém barevném provedení. Krom modré indigo se bude zvenku vyznačovat již známou sadou doplňků - zejména specifickými 16" koly zakrývajícími brzdy se žlutě zbarvenými třmeny a chromovanými lištami na dveřích i názarnících. Krom toho si ale na verzi Cabrio povšimněte též docela nenápadné lišty na zádi pod koncem plátěné střechy s falešnými výdechy ventilace. I ta je specifikem verze Diesel.

Tmavě zbarvený vnitřek s chromovanými doplňky je odlišen zejména žlutými stehy na všech druzích čalounění. Zajímavou drobností je jedna z poznávacích značek firmy Diesel, hlava Mohykána, na hlavici řadící páky.

Pod kapotou najdeme jeden z pěti běžně montovaných motorů od 1,2 s 69 koňmi až po 1,4 se 100 koníky, ty naftové nevyjímaje.

Fiat 500C Diesel se dočká premiéry v Japonsku, kde bude představen již zítra. Do prodejů se dostane záhy s italskou cenou začínající na rovných 18 000 eurech (cca 450 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500C Diesel
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků