Fiat 500 Bicolore: dvoubarevný dvouválec

Střechy v kontrastní barvě ke zbytku karoserie, to je dnes již běžnou praxí, ale Italové se rozhodli jít ještě dále. Na autosalonu v Boloni automobilka Fiat vystavuje studii s označením Fiat 500 Bicolore, která se má stát základem nové generace speciálních továrních edicí oblíbené „pětistovky“.

Vystavený model je opatřen červenobílým lakováním, jež neupře svoji inspiraci americkými křižníky silnic z padesátých let. Pod kapotou skrývá dvouválec TwinAir, který spolu s celým podvozkem zůstal beze změn. Interiér v provedení Pop se změnil pouze v detailech, jakými jsou barevná tlačítka ovládání oken nebo sada chromovaných okrasných doplňků.

Fiat pro nejbližší dobu připravuje zavedení dvoubarevných verzí Fiatu 500 v rámci specifických akčních sérií, z nichž většina bude mířena na konkrétní trhy. Uvidíme, s čím přispěchá český importér Fiatů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Bicolore
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků