Fiat 500 Abarth Competizione: limitovka za skvělou cenu

Fiat 500 Abarth se na trhy dostal zhruba takto před rokem a to je podle Fiatu a divize Abarth řádným důvodem k oslavě. Tu u Fiatu završili limitovanou edicí s typicky italským přívlastkem Competizione.

Vůz se od svých ostatních soukmenovců až tak neliší, ale daň za to, že jich bud vyrobených pouze deset kusů je relativně vysoká, zákazník si totiž za výjimečnost připlatí zhruba 3 tisíce eur. Nemůžeme ovšem říct, že Competizione nenabízí nic extra, avšak žádný výkon navíc, ani technické zlepšení nečekejte.

Zvenčí se Abarth 500 Competizione odlišuje černou střechou, speciálními 17-ti palcovými černými ráfky a polepy zdobícími karoserii. Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla s logem Abarth a přídomkem Competizione. Navíc dostala tato verze do vínka celku slušnou výbavu sestávající z navigace a lepšího sound systému. Pod kapotou pak najdeme ten samý přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec o výkonu 135 koní, jako u běžné verze Abarth.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 Abarth Competizione
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků