Fiat 127 je zpět na scéně. Zaujal by?

35 komentářů

Milan
5. dubna • 20:56

Je moc pěkný, italská konstrukční škola vždy slavila úspěchy v celém svtě. Je potřeba Korjcům dát na frak

Milan
5. dubna • 20:56

Je moc pěkný, italská konstrukční škola vždy slavila úspěchy v celém svtě. Je potřeba Korjcům dát na frak

defender110
5. dubna • 13:47

Proč ne, když můžou dělat něco takového jako je Multipla???

Robert
23. března • 20:23

Jen díky masivní reklamní podpoře jsem před několika lety pochopil,že Volkswagen svým "New Beatle" dává hold legendě VW Kafer,tedy legendárnímu Brouku.Nebýt podobné kampaně dodnes marně hledám souvislost mezi Austin Mini Cooper a dnešním Mini,či jak se to jmenuje.O "novém cinquecentu" a podobných rádobyretro ani nemluvě...
Ne tak u téhle retro studie Fiatu "uncentododicisei" ! Stačil jediný pohled a už to začalo v hlavě šrotovat : "Tohle odněkud znám,tohle mi je předsi povědomé...no tak,hlavo,spomeň si...ANO,FIAT 127 !!!
Chci tím jenom říct,že je tohle velmi povedená retro studie jaká nemá páru - jednoduchost,čistota,žádný zbytečný serepetičky... - snad jenom Chevrolet Camarro-onen žluťásek z filmu Transformers- se přibližuje mým představám o vydařeném retro...
Vzdávám hold panáčkúm z Fiatu za tento krásný vůz.Něco se tady v diskuzích říkalo o jakési absenci oněch charakteristických chromovaných náraznících...ano,i mně tam jaksi schází,ale pochopme jednu věc : tohle je Retro studie (velmi vydařená) ,NE REPLIKA !! Pokrok hold nezastavíš...
P.S. Teď si představte,jak by to asi mohlo dopadnout,kdyby si lidi,co mají na svědomí tuhle Novou Stodvacetsedmičku,vzali do parády třeba takovej F 128 Sport Coupé...!
"Představ si" ,jak vybízí John Lennon ve svém slavném songu...

pufko
24. března • 10:51

Retro môžem, ale tie predné svetlá to doslova zabili

Well-being
22. března • 23:43

Víko kufru jako nárazník, opravdu praktické ;-)

ccc
23. března • 6:14

Nemůže, resp. nemusím být všechno poraktické jako VW.

baboon
22. března • 15:37

Ta "Retro Nuova" 127 mne překvapila, a MILE ... Je pravda, co tu uvedl jeden pisatel o chromovaných náraznících - máme je všichni v paměti a ta karoserie má bez nich jakési "hluché místo." Ovšem ocelové nárazníky by v dnešním "plasto-vulgo-světě" asi neprošly ...
Projekt je to velice zajímavý, osobně se mi líbí více než New Beetle a Mini. Boční linie je typická, osvěžující a reflektuje vzpomínky ...
Otázkou ale skutečně zůstává, zda by byl model tak dobře prodejný, protože soudím, že koncern dnes asi nemá na to, aby dotoval jeden retrovůz ze zisků ostatních ...
Milé osvěžení v dnešní šedi, umím si jej představit i v odstínech původní 127, jak stávaly novoučké a krásně vyrovnané v prodejnách ... :-)

Tombas
22. března • 18:13

V dnešní době, kdy se pro spoustu různých modelů jedné, ale i více značek, používají typizované platformy, by nebyl problém, např. na podvozku dnešního Punta nebo dokonce Brava, postavit tento NEW127. Otázkou zůstává, zda by neparazitoval na F500, i když ta je podstatně menší. Docela dobře bych si ho dokázal představit jako nástupce Punta, které už stejně přesluhuje. Za dobrou cenu... trhák!

Karel  Antonín
22. března • 19:18

Osobně se mi také velmi líbí jednak ve mně reflektuje vzpomínky a jednak má čisté linie.

Dan
22. března • 13:02

Fantomasi, ty se tady na stránkách autorevue snažíš učit češtinu - proboha proč?? :o)A k článku - tenhle Fiátek by mohl zaujmout především řidičky než řidiče, ale rozměry by je opravdu mohly odradit. Mě osobně se líbí, ale nekoupil bych ho.

Fantomas
22. března • 13:29

Na jednom diskuzním fóru jsem kdysi četl toto:
Náš jazyk není zdaleka tak složitý a nelogický, aby jej nemohl zvládnout i podprůměrný jedinec.
Jde jen o osvojení si několika základních pravidel a pouček v průběhu docházky do základní školy.

wolff
22. března • 15:36

Máš ode mne plus, ačkoliv se sám dost často uklepnu... protože to neberu tady za slohové cvičení, ale za pokec...
Ale vzhledem k tomu, že nesouhlasím s przněním rodného jazyka, tak s tebou souhlasím...

Petr
22. března • 12:16

TO JE PARÁDA, gratuluji povedla se :)

22. března • 11:12

Jó 127-mička, pamatuju si, jak před léty jsme jí s kámošem kupovali v bazaru za těžkých 7000 :-D Bylo to super auto.

Fantomas
22. března • 11:28

"jsme jí s kámošem kupovali"
Koho - ji, komu - jí. Dává vaše věta smysl? Nedává.

Fantomas
22. března • 13:08

Je zarážející, že v současnosti stále víc lidí nechápe rozdíl mezi ji a jí a neumí tato slova správně používat :-(

baboon
22. března • 15:27

:-D
To neňý jen rozdíl v "ji" a "jí" ... :-D

22. března • 13:37

jsem se uklep... bóže...B-]

carlos20vt
22. března • 11:02

Nadherne stylove auticko to fiat umi nejlepe..a mel by se toho drzet delat vice retro aut.

wolff
22. března • 11:13

No, jen nevím, jestli je tohle jeste retro... Já už bych toto možná ani nenazýval retrem, jako spíše hledání odkazu v úspěšných modelech značky a navázání, případně pokračování v jejich odkazu.Za mě dobrý.., s podobnými auty by evropské automobilky (v širším měřítku) mohly najít cestu jak z bláta ven... Hodně lidí, by pořád podobnému autu dalo přednost před nic neříkajícími asijskými škatulemi (spíše korejskými)... Ještě více by se pak prohloubil rozdíl mezi lidmi se vkusem a lidmi bez vkusu, případně lidmi, kteří na auto nahlíží opravdu pouze a jen spotřebitelským pohledem...Osobně by mě nevadilo, kdyby se objevily na silnici moderní variace na téma:
R5, Civic (tuším 5. generace, ten s úzkými světly, cca 93 rok) a další...

Fantomas
22. března • 11:10

Jenže to "autíčko" je velikosti octavie.

Kouba
22. března • 22:40

Velikosti Octavie, jen o 30 cm kratší....to myslíš vážně???? Když víš, jak dělá koza, víš i to, jak dělá vůl? To je masakr, nechápu :-D

Fantomas
22. března • 12:31

Rozměry:
New F127 Octavia
Délka 4165 4507
Výška 1440 1431
Šířka 1750 1731
Rozvor 2510 2512

wolff
22. března • 11:15

No spíše je to velikosti jako Rio..., Punto.. Na vrcholu tohoto segmentu, případně nejmenší zástupce nižší střední... Má to 4,13 m (jestli si to pamatuju dobre..., nižší střední už dnes má běžně 4,4 m).
Ale zbytečná debata... tohle se nejspíš dělat nikdy nebude... Ale vypadá to dobře.

Marek
22. března • 10:44

Docela zajímavé? Ale na druhou stranu nebyl by to další hřebík do rakve Fiatu? :-|

leone
22. března • 10:38

..pokud by to takto opravdu vypadalo, a dostálo to i těch rozměrů byl by to velmi zajímavý model, ......proti FII naprostý "skvost" :-P:-P

leone
22. března • 10:38

..pokud by to takto opravdu vypadalo, a dostálo to i těch rozměrů byl by to velmi zajímavý model, ......proti FII naprostý "skvost" :-P:-P

ree
22. března • 10:19

Pokud by nasadili slusnou cenu, tak by to uspech mohlo mit. Me se to libi

Fantomas
22. března • 10:27

Koho - mě, komu - mně.
Me dělá koza.

Fantomas
22. března • 10:14

Jak vidím, autor se pokoušel navrhnout jednoduché retrominiautíčko, ale na konci mu vyšlo cosi, co je rozměrově stejné jako Octavia, jen o 30 cm kratší.
A přemýšlím, jestli bych si to (teoreticky) koupil. A nevím. Asi ne.

baboon
23. března • 2:27

Ona to není jen záležitost Fiatu ... Když srovnáte původní Mini a nové Mini, tak to přímo bije do očí ... Nevím, jak je na tom nový Fiat 500 oproti legendárnímu ... Ale srovnejte třeba Golf I. proti Golfu "jánevímkolikátýuždneskaje" ... Auta rostou, prostor uvnitř se zmenšuje - je to divné ... :-|

Bobby Deerfield
23. března • 19:16

Jj, řekl bych, že pětistovku trefili naprosto dokonale.

Fantomas
22. března • 10:18

Už vím co mi tam pořád vadilo - "očesané" nárazníky.

karel
22. března • 10:33

To je přesný, nedávno jsem nad tím zrovna přemýšlel, jestli by nějaké nové auto mohlo vůbec dostat ty klasické kovové nárazníky. Ty totiž byly výborný

Doporučujeme

Články odjinud