Je moc pěkný, italská konstrukční škola vždy slavila úspěchy v celém svtě. Je potřeba Korjcům dát na frak
Proč ne, když můžou dělat něco takového jako je Multipla???
Jen díky masivní reklamní podpoře jsem před několika lety pochopil,že Volkswagen svým "New Beatle" dává hold legendě VW Kafer,tedy legendárnímu Brouku.Nebýt podobné kampaně dodnes marně hledám souvislost mezi Austin Mini Cooper a dnešním Mini,či jak se to jmenuje.O "novém cinquecentu" a podobných rádobyretro ani nemluvě...Ne tak u téhle retro studie Fiatu "uncentododicisei" ! Stačil jediný pohled a už to začalo v hlavě šrotovat : "Tohle odněkud znám,tohle mi je předsi povědomé...no tak,hlavo,spomeň si...ANO,FIAT 127 !!! Chci tím jenom říct,že je tohle velmi povedená retro studie jaká nemá páru - jednoduchost,čistota,žádný zbytečný serepetičky... - snad jenom Chevrolet Camarro-onen žluťásek z filmu Transformers- se přibližuje mým představám o vydařeném retro...Vzdávám hold panáčkúm z Fiatu za tento krásný vůz.Něco se tady v diskuzích říkalo o jakési absenci oněch charakteristických chromovaných náraznících...ano,i mně tam jaksi schází,ale pochopme jednu věc : tohle je Retro studie (velmi vydařená) ,NE REPLIKA !! Pokrok hold nezastavíš...P.S. Teď si představte,jak by to asi mohlo dopadnout,kdyby si lidi,co mají na svědomí tuhle Novou Stodvacetsedmičku,vzali do parády třeba takovej F 128 Sport Coupé...!"Představ si" ,jak vybízí John Lennon ve svém slavném songu...
Retro môžem, ale tie predné svetlá to doslova zabili
Víko kufru jako nárazník, opravdu praktické ;-)
Nemůže, resp. nemusím být všechno poraktické jako VW.
Ta "Retro Nuova" 127 mne překvapila, a MILE ... Je pravda, co tu uvedl jeden pisatel o chromovaných náraznících - máme je všichni v paměti a ta karoserie má bez nich jakési "hluché místo." Ovšem ocelové nárazníky by v dnešním "plasto-vulgo-světě" asi neprošly ...Projekt je to velice zajímavý, osobně se mi líbí více než New Beetle a Mini. Boční linie je typická, osvěžující a reflektuje vzpomínky ...Otázkou ale skutečně zůstává, zda by byl model tak dobře prodejný, protože soudím, že koncern dnes asi nemá na to, aby dotoval jeden retrovůz ze zisků ostatních ...Milé osvěžení v dnešní šedi, umím si jej představit i v odstínech původní 127, jak stávaly novoučké a krásně vyrovnané v prodejnách ... :-)
V dnešní době, kdy se pro spoustu různých modelů jedné, ale i více značek, používají typizované platformy, by nebyl problém, např. na podvozku dnešního Punta nebo dokonce Brava, postavit tento NEW127. Otázkou zůstává, zda by neparazitoval na F500, i když ta je podstatně menší. Docela dobře bych si ho dokázal představit jako nástupce Punta, které už stejně přesluhuje. Za dobrou cenu... trhák!
Osobně se mi také velmi líbí jednak ve mně reflektuje vzpomínky a jednak má čisté linie.
Fantomasi, ty se tady na stránkách autorevue snažíš učit češtinu - proboha proč?? :o)A k článku - tenhle Fiátek by mohl zaujmout především řidičky než řidiče, ale rozměry by je opravdu mohly odradit. Mě osobně se líbí, ale nekoupil bych ho.
Na jednom diskuzním fóru jsem kdysi četl toto:Náš jazyk není zdaleka tak složitý a nelogický, aby jej nemohl zvládnout i podprůměrný jedinec.Jde jen o osvojení si několika základních pravidel a pouček v průběhu docházky do základní školy.
Máš ode mne plus, ačkoliv se sám dost často uklepnu... protože to neberu tady za slohové cvičení, ale za pokec...Ale vzhledem k tomu, že nesouhlasím s przněním rodného jazyka, tak s tebou souhlasím...
TO JE PARÁDA, gratuluji povedla se :)
Jó 127-mička, pamatuju si, jak před léty jsme jí s kámošem kupovali v bazaru za těžkých 7000 :-D Bylo to super auto.
"jsme jí s kámošem kupovali"Koho - ji, komu - jí. Dává vaše věta smysl? Nedává.
Je zarážející, že v současnosti stále víc lidí nechápe rozdíl mezi ji a jí a neumí tato slova správně používat :-(
:-D To neňý jen rozdíl v "ji" a "jí" ... :-D
jsem se uklep... bóže...B-]
Nadherne stylove auticko to fiat umi nejlepe..a mel by se toho drzet delat vice retro aut.
No, jen nevím, jestli je tohle jeste retro... Já už bych toto možná ani nenazýval retrem, jako spíše hledání odkazu v úspěšných modelech značky a navázání, případně pokračování v jejich odkazu.Za mě dobrý.., s podobnými auty by evropské automobilky (v širším měřítku) mohly najít cestu jak z bláta ven... Hodně lidí, by pořád podobnému autu dalo přednost před nic neříkajícími asijskými škatulemi (spíše korejskými)... Ještě více by se pak prohloubil rozdíl mezi lidmi se vkusem a lidmi bez vkusu, případně lidmi, kteří na auto nahlíží opravdu pouze a jen spotřebitelským pohledem...Osobně by mě nevadilo, kdyby se objevily na silnici moderní variace na téma:R5, Civic (tuším 5. generace, ten s úzkými světly, cca 93 rok) a další...
Jenže to "autíčko" je velikosti octavie.
Velikosti Octavie, jen o 30 cm kratší....to myslíš vážně???? Když víš, jak dělá koza, víš i to, jak dělá vůl? To je masakr, nechápu :-D
Rozměry: New F127 OctaviaDélka 4165 4507Výška 1440 1431 Šířka 1750 1731Rozvor 2510 2512
No spíše je to velikosti jako Rio..., Punto.. Na vrcholu tohoto segmentu, případně nejmenší zástupce nižší střední... Má to 4,13 m (jestli si to pamatuju dobre..., nižší střední už dnes má běžně 4,4 m).Ale zbytečná debata... tohle se nejspíš dělat nikdy nebude... Ale vypadá to dobře.
Docela zajímavé? Ale na druhou stranu nebyl by to další hřebík do rakve Fiatu? :-|
..pokud by to takto opravdu vypadalo, a dostálo to i těch rozměrů byl by to velmi zajímavý model, ......proti FII naprostý "skvost" :-P:-P
Pokud by nasadili slusnou cenu, tak by to uspech mohlo mit. Me se to libi
Koho - mě, komu - mně. Me dělá koza.
Jak vidím, autor se pokoušel navrhnout jednoduché retrominiautíčko, ale na konci mu vyšlo cosi, co je rozměrově stejné jako Octavia, jen o 30 cm kratší.A přemýšlím, jestli bych si to (teoreticky) koupil. A nevím. Asi ne.
Ona to není jen záležitost Fiatu ... Když srovnáte původní Mini a nové Mini, tak to přímo bije do očí ... Nevím, jak je na tom nový Fiat 500 oproti legendárnímu ... Ale srovnejte třeba Golf I. proti Golfu "jánevímkolikátýuždneskaje" ... Auta rostou, prostor uvnitř se zmenšuje - je to divné ... :-|
Jj, řekl bych, že pětistovku trefili naprosto dokonale.
Už vím co mi tam pořád vadilo - "očesané" nárazníky.
To je přesný, nedávno jsem nad tím zrovna přemýšlel, jestli by nějaké nové auto mohlo vůbec dostat ty klasické kovové nárazníky. Ty totiž byly výborný
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.