Fiat 127 je zpět na scéně. Zaujal by?

Fiat 127 vyráběný v sedmdesátých a začátkem osmdesátých let určitě není potřeba připomínat. Předchůdce dnes dobře známého modelu Uno sázel na jednoduché tvary, respektive na klasický elegantní design italských automobilů té doby. Co takhle tento vůz oživit a udělat verzi pro 21. století?

Fiat

Nový Fiat Uno: unikly první oficiální foto, vozu se dočkáme i v Evropě

Jsou to samozřejmě čisté spekulace, ale proč se takhle při pátku trochu nezasnít. Fiat by mohl na tento model použít jako základ třeba Alfu Romeo MiTo a rázem by byl na světě zajímavý sourozenec úspěšné „znovuzrozené“ pětistovky. Jak by podobný automobil asi vypadal, nad tím se zamyslel David Obendorfer a svou vizi představil na přiložených vizualizacích. Máme takové tušení, že podobný vůz by se určitě líbil.

Renault

Renault 4 Ever: „quatrelle“ se vrátí?

A mimochodem pokud vám je zmíněné jméno povědomé, pak vězte, že to není náhoda. V minulosti se stejný autor postaral o návrh moderního Renaultu 4.   

Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 198 132 km
Cena: 64 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků