Registrace nových obchodních značek, patenty dvouválcových vidlicových motorů a činnost nejbližší konkurence znovu zvedly vlnu spekulací ohledně výroby motocyklů a SUV pod značkou Ferrari. To ale nyní automobilka podle magazínu Autocar rezolutně odmítá jako nesmysl.
V tomto si odcházející šéf Luca di Montezemolo a nový šéf Sergio Marchionne výjimečně notují. Žádné SUV, motocykl nebo dokonce čtyřdveřový sedan nejsou v plánech automobilky na další roky. Něco jiného je zakázková výroba, ale zákazníci údajně ani taková auta nevyžadují.
Sergio Marchionne se původně myšlence SUV nebránil, ale Luca di Montezemolo údajně hlavnímu muži koncernu Fiat takové nápady rozmluvil. Marchionne dokonce zmírnil své plány navýšit výrobu na 10 000 aut za rok. Prý současných asi 7000 vozů ročně stačí.
Ferrari se prý chce nyní soustředit ve větší míře na motorsport a hlavně na formuli 1, kde se značce poslední roky příliš nedaří. Ferrari předpokládá, že by se mělo na vrchol F1 vrátit nejpozději do tří let.