Ferrari učí Číňany řídit svoje sportovní vozy

Takto nazval svůj sloupek Luca Ciferri, hlavní korespondent Automotive News Europe. Naznačil v něm, s jakými zvláštnostmi se musí italská automobilka vyrovnávat na dnes velmi štědrém čínském trhu. Kromě jiného v něm napsal:  
 
„V Číně není neobvyklé, že bohatý otec dá vůz Ferrari svému synovi jako dárek k osmnáctým narozeninám,“ řekl mi Erwin Fenech, prezident a výkonný ředitel zastoupení Ferrari v Šanghaji.

Aby připravili tyto šťastné mladíky na neuvěřitelnou sílu italských supersportů, tak jim dnes Ferrari nabízí kurzy jízdy pro začátečníky. Fenech dodal, že v kurzech ale nejsou pouze mladí lidé.

„Mnozí úspěšní byznysmeni, kterým je nyní mezi padesáti a šedesáti lety, se rozhodli, že nastal čas oslavit obchodní úspěchy zakoupením Ferrari. V kurzech tak nyní učíme i je, celý život je totiž vozili jejich řidiči,“ řekl Fenech.

Další, čím se Číny odlišuje od zbytku světa, je to, že zde neexistuje trh s ojetými vozy Ferrari. „Naši zákazníci si ponechávají svůj první vůz Ferrari. Neprodají ho, když koupí nový. Stávají se tak jejich sběrateli,“ zmínila další představitelka automobilky Amedeo Felisa.

Ve světě je přitom běžné, že když si člověk koupí nový vůz Ferrari, tak ten starší prodá. Děje se tak v případě pravidelných zákazníků Ferrari jednou za tři roky.

Klepněte pro větší obrázek

 

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků