Takto nazval svůj sloupek Luca Ciferri, hlavní korespondent Automotive News Europe. Naznačil v něm, s jakými zvláštnostmi se musí italská automobilka vyrovnávat na dnes velmi štědrém čínském trhu. Kromě jiného v něm napsal:
„V Číně není neobvyklé, že bohatý otec dá vůz Ferrari svému synovi jako dárek k osmnáctým narozeninám,“ řekl mi Erwin Fenech, prezident a výkonný ředitel zastoupení Ferrari v Šanghaji.
Aby připravili tyto šťastné mladíky na neuvěřitelnou sílu italských supersportů, tak jim dnes Ferrari nabízí kurzy jízdy pro začátečníky. Fenech dodal, že v kurzech ale nejsou pouze mladí lidé.
„Mnozí úspěšní byznysmeni, kterým je nyní mezi padesáti a šedesáti lety, se rozhodli, že nastal čas oslavit obchodní úspěchy zakoupením Ferrari. V kurzech tak nyní učíme i je, celý život je totiž vozili jejich řidiči,“ řekl Fenech.
Další, čím se Číny odlišuje od zbytku světa, je to, že zde neexistuje trh s ojetými vozy Ferrari. „Naši zákazníci si ponechávají svůj první vůz Ferrari. Neprodají ho, když koupí nový. Stávají se tak jejich sběrateli,“ zmínila další představitelka automobilky Amedeo Felisa.
Ve světě je přitom běžné, že když si člověk koupí nový vůz Ferrari, tak ten starší prodá. Děje se tak v případě pravidelných zákazníků Ferrari jednou za tři roky.