Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Pravděpodobně víte, že se Ferrari Testarossa vyrábělo pouze jako uzavřené kupé. Mezi lety 1984 až 1991 jich vzniklo celkem 7177. Nicméně automobilka nechala vyrobit i tento jedinečný exemplář, který dostal darem tehdejší šéf Fiatu Gianni Agnelli, sběratel a fanoušek exkluzivních aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je vlastně jediné Ferrari Testarossa bez střechy, kterou nechalo vyrobit samotné Ferrari. Ostatní jsou neoficiální přestavby, povětšinou od Pininfariny

Agnelli měl zálibu ve stříbrné barvě,  proto bylo jeho otevřené Ferrari vyvedeno právě v tomto odstínu. Emblém na kapotě je z pravého stříbra. Na rozdíl od jiných zakázkových přestaveb Testarossy na kabriolet má tento speciální kryt motoru a bílou látkovou střechu.

Retro | Sportovní auta | Ferrari

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Technicky se jinak proti běžné Testarosse nemění, takže ho pohání uprostřed uložený plochý dvanáctiválec 4,9 l o výkonu 291 kW (396 k). Auto se bude dražit příští rok 5. února na akci Artcurial Retromobile. Očekává se, že se prodá za zhruba 680 až 900 000 eur (18,4 až 24,3 milionu korun).

Fiat Linea 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 99 000 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Grande Punto 1.242
Rok výroby: 2010
Stav: 113 566 km
Cena: 75 000 Kč
Fiat Panda 1.242
Rok výroby: 2008
Stav: 91 027 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek