Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Pravděpodobně víte, že se Ferrari Testarossa vyrábělo pouze jako uzavřené kupé. Mezi lety 1984 až 1991 jich vzniklo celkem 7177. Nicméně automobilka nechala vyrobit i tento jedinečný exemplář, který dostal darem tehdejší šéf Fiatu Gianni Agnelli, sběratel a fanoušek exkluzivních aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je vlastně jediné Ferrari Testarossa bez střechy, kterou nechalo vyrobit samotné Ferrari. Ostatní jsou neoficiální přestavby, povětšinou od Pininfariny

Agnelli měl zálibu ve stříbrné barvě,  proto bylo jeho otevřené Ferrari vyvedeno právě v tomto odstínu. Emblém na kapotě je z pravého stříbra. Na rozdíl od jiných zakázkových přestaveb Testarossy na kabriolet má tento speciální kryt motoru a bílou látkovou střechu.

Retro | Sportovní auta | Ferrari

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Technicky se jinak proti běžné Testarosse nemění, takže ho pohání uprostřed uložený plochý dvanáctiválec 4,9 l o výkonu 291 kW (396 k). Auto se bude dražit příští rok 5. února na akci Artcurial Retromobile. Očekává se, že se prodá za zhruba 680 až 900 000 eur (18,4 až 24,3 milionu korun).

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků