Ferrari se na českém trhu daří. Do konce roku předá 40 automobilů

O čelních příčkách v prodejích na českém trhu se píše každou chvíli, ale dobře si u nás nevede jen Škoda nebo Hyundai. Na poměry luxusních vozů se daří také automobilkám Ferrari a Maserati. Do konce letošního roku má český importér v plánu předat celkem 40 exemplářů Ferrari a 65 vozů Maserati.

Ojetiny | Retro | Fascinace | Byznys | Maserati

Unikátní Maserati Boomerang se o víkendu prodalo za 89 milionů

Kromě klasických prodejů je důvodem zvýšeného zájmu také uvedení operativního leasingu. I po něm můžete sáhnout v případě, že vás lákají tyto luxusní italské značky. Na Maserati budete potřebovat každý měsíc minimálně 28 tisíc korun, za nejlevnější Ferrari dostupné v rámci operativního leasingu pak zaplatíte 63 tisíc korun měsíčně.

Zajímavosti | Byznys | Maserati

Operativní leasing je hit poslední doby. Přidalo se i Maserati!

Za období leden až září tak bylo letos předáno už více než dvacet Ferrari, zatímco minulý rok to bylo pouze osmnáct. Ještě větší rozdíl ovšem eviduje Maserati, kde bylo za stejný časový úsek letos prodáno 43 exemplářů, zatímco loni se prodalo pouze 29 kusů.

Scuderia Praha coby český importér už prodává také nové 488 GTB a 488 Spider. Minimálně šest kusů dostanou čeští zákazníci ještě letos, na příští rok je už objednáno dalších devět exemplářů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků