Ferrari pro chudé v roce 2019: Motor V6 biturbo a cenovka 4,5 milionu

Pokud trpíte syndromem chudého milionáře, tedy máte sice dost peněz, ale ne tolik, abyste mohli rozhazovat za supersporty, jak se vám zamane, máme pro vás dobrou zprávu. Ferrari skutečně přijde do roku 2019 se svým nejlevnějším modelem.

Zajímavosti | Sportovní auta | Ferrari

Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

Tvrdí to stránky Carbuzz, které citují twitterový účet redaktora magazínu Motor Trend Jonny Liebermana. Ten hovořil se zástupci koncernu FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) a ti mu potvrdili, že Ferrari skutečně vyvíjí auto, které se zařadí pod model California. Bude slabší a také levnější, vlastně to bude nejlevnější model Ferrari v nabídce.

Automobilka Ferrari připravuje pro tento model nový šestiválec se dvěma turbodmychadly. Ten by měl mít zdvihový objem 2,9 litru a výkon okolo 500 koňských sil. Stejný motor se dostane i do modelu California, ale v kupé-kabrioletu bude mít vyšší výkon.

Sportovní auta | Premiéry | Ferrari | Ženeva 2015

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Zajímavé je, že levné Ferrari, jehož cenovka bude odhadem o asi půl milionu nižší než v případě modelu California, dostane i tradiční manuální převodovku. Šéf FCA Sergio Marchionne už jednou prohlásil, že model Ferrari přímo konkurující Porsche 911 Turbo by mu dával smysl. Navíc do této kategorie nyní míří i Mercedes AMG GT.

Ferrari se ale nechce stát masovým výrobcem, i když oznámilo navýšení produkce na 10 000 aut za rok. Je možné, že právě velkosériová produkce spadne na základní model s šestiválcem a ostatní vozy Ferrari se stanou exkluzivnějšími a bude jich méně. Značka je například pověstná tím, že si zákazníky svých vrcholných modelů vybírá.

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků