Ferrari odhaluje ladění aerodynamiky svých monopostů pro Formuli 1

Zdá se, že další tabu ohledně konstrukce speciálů pro Formuli 1 padají…

Ještě před několika lety by bylo takřka nemyslitelné, aby se na veřejnosti objevily snímky monopostu Formule 1 bez kapotáže nebo aby stáj zveřejnila detaily ke svým motorům. Doba se ale mění a stáje F1 stále častěji nechávají nahlédnout pod pokličku svého vývoje. Možná to bude také tím, že nejdůležitější prvky know-how se z prosté mechaniky přesouvají do sfér elektroniky a dalších prvků, jež pouhým okem patrné nejsou…

Technika | Pneumatiky

Reportáž AR: víme, kde a jak Pirelli vyrábí pneumatiky pro F1

Teprve před několika týdny jsme vám díky tomu mohli nechat nahlédnout do dílen stáje Infiniti Red Bull, a sice skrze sérii videí zachycujících nejzajímavější momenty ze stavby jejich monopostů pro Formuli 1. A nyní vám nabízíme sadu podobně koncipovaných krátkých filmů, které však pocházejí z týmu Scuderia Ferrari a soustředí se na ladění aerodynamiky.

Video | Technika | Formule 1 | Infiniti

Jak se staví Formule 1: na návštěvě u Red Bullu

Simone Resta, jeden z šéfkonstruktérů stáje Scuderia Ferrari, vám na nich vysvětlí, co je to odpor vzduchu, vztlak, přítlak, zkrátka vše, co je důležité pro dosažení ideálního chování závodního speciálu ve všech provozních podmínkách a situacích. Na své si na těchto snímcích přijdou i znalci, nicméně jejich názornost a srozumitelnost bude jistě vyhovovat i těm, kteří toho o závodních autech mnoho nevědí.
 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků