Ferrari nebude nikdy vyrábět sedan

To alespoň prohlašuje Luca di Montezemolo v souvislosti s uvedením čtyřdvéřového konceptu Estoque od Lamborghini, představeného letos v Paříži. V současnosti se totiž setkáváme s expanzí tradičních sportovních značek směrem k modelům, které až tak sportovní nejsou, což je případem třeba úspěšného SUV Porsche Cayenne. Ferrari přitom zůstává i přes vidinu dalšího růstu výroby neoblomné a sedan zatím zavrhuje. Řada z konkurentů značky vzpínajícího se koně, nebo v podstatě dnes již úplně všichni, přitom sedanem či limuzínou ve svém portfoliu disponuje, připomeňme jen Panameru od Porsche nebo Rapide od Aston Martinu.  

Aby Montezemolo konečně odvedl řeč od čtyřdvéřového Ferrari, zdůraznil úlohu nové automatizované dvospojkové převodovky v novém modelu California. Odtud by si záhy měla najít cestu též k typu 612 a později i do modelů F430 a 599 GTB.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků