Ferrari nebude nikdy vyrábět sedan

To alespoň prohlašuje Luca di Montezemolo v souvislosti s uvedením čtyřdvéřového konceptu Estoque od Lamborghini, představeného letos v Paříži. V současnosti se totiž setkáváme s expanzí tradičních sportovních značek směrem k modelům, které až tak sportovní nejsou, což je případem třeba úspěšného SUV Porsche Cayenne. Ferrari přitom zůstává i přes vidinu dalšího růstu výroby neoblomné a sedan zatím zavrhuje. Řada z konkurentů značky vzpínajícího se koně, nebo v podstatě dnes již úplně všichni, přitom sedanem či limuzínou ve svém portfoliu disponuje, připomeňme jen Panameru od Porsche nebo Rapide od Aston Martinu.  

Aby Montezemolo konečně odvedl řeč od čtyřdvéřového Ferrari, zdůraznil úlohu nové automatizované dvospojkové převodovky v novém modelu California. Odtud by si záhy měla najít cestu též k typu 612 a později i do modelů F430 a 599 GTB.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků