Ferrari nabízí šachy ze dřeva a karbonu. Stojí přes 40 000 Kč

Ferrari nabízí v rámci svých dalších produktů velmi zajímavé věci za hodně „zajímavé“ ceny. Jako dobrý příklad poslouží třeba v Itálii ručně vyrobené šachy s hrací deskou o velikosti 42 x 42 cm. Pokud se vám líbí, připravte si více než 40 000 Kč.

Retro | Byznys | Sportovní auta | Ferrari

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Přesná cena činí 43 405 Kč. Zákazník získá sadu dřevěných černě a červeně lakovaných figurek uložených v dřevěné krabici potažené karbonovými vlákny. Asi nikoho nepřekvapí, že místo klasického jezdce mají hráči k dispozici figurku vzpínajícího se koníka.

Zajímavosti

Espresso Veloce Serie Titanio V12: Dobré ráno za 280 000 Kč

Pokud se vám šachy nezdají jako dostatečně hodnotný dárek, je k dispozici také třeba model Ferrari 500 F2 vyrobený (samozřejmě ručně) v měřítku 1:1,8. Cena této hračky činí 318 305 Kč.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků