Ferrari nabízí šachy ze dřeva a karbonu. Stojí přes 40 000 Kč

Ferrari nabízí v rámci svých dalších produktů velmi zajímavé věci za hodně „zajímavé“ ceny. Jako dobrý příklad poslouží třeba v Itálii ručně vyrobené šachy s hrací deskou o velikosti 42 x 42 cm. Pokud se vám líbí, připravte si více než 40 000 Kč.

Retro | Sportovní auta | Byznys | Ferrari

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Přesná cena činí 43 405 Kč. Zákazník získá sadu dřevěných černě a červeně lakovaných figurek uložených v dřevěné krabici potažené karbonovými vlákny. Asi nikoho nepřekvapí, že místo klasického jezdce mají hráči k dispozici figurku vzpínajícího se koníka.

Zajímavosti

Espresso Veloce Serie Titanio V12: Dobré ráno za 280 000 Kč

Pokud se vám šachy nezdají jako dostatečně hodnotný dárek, je k dispozici také třeba model Ferrari 500 F2 vyrobený (samozřejmě ručně) v měřítku 1:1,8. Cena této hračky činí 318 305 Kč.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 47 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků