Ferrari nabídlo šanci a tři korejští studenti se jí chopili

Tři mladí studenti designu z Jižní Koreje vyhráli soutěž, kterou vypsala automobilka Ferrari. Zadání znělo vytvořit Ferrari budoucnosti, naznačit trend, kterým by se měla automobilka vyrábějící sportovní vozy ubírat.

Tři studenti ze soulské univerzity Hongik zvítězili s konceptem nazvaným Věčnost. Hlavní cenou se stala možnost, která se vyskytne „jednou za život“ (jak pravili organizátoři) – totiž podílet se na designu příštího vozu Ferrari.

Klepněte pro větší obrázek
Ferrari "Věčnost" (v popředí) je na snímku s dalšími koncepty, které byly vystaveny v Maranellu.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Výsledky soutěže Ferrari World Design Contest 2011 vyhlásil Luca di Montezemelo, šéf  Ferrari.
Klepněte pro větší obrázek
Na snímku pózuje di Montezemelo (druhý zprava) a jezdec F1 Fernando Alfonso (druhý zleva) s vítězi klání.

Foto Ferrari
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

dnes | Milan Lažanský
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků