Výroba by totiž měla naběhnout v říjnu příštího roku.

Výroba by totiž měla naběhnout v říjnu příštího roku.

Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Kvůli americkým úřadům  musí hybridní supersport Ferrari LaFerrari už zase do servisů. Na popud úřadu NHTSA bylo nuceno Ferrari svolat vozy kvůli kontrole tlaku v pneumatikách a také kvůli integrovaným opěrkám hlavy v sedačkách.

laferrari 01.jpglaferrari 02.jpglaferrari 03.jpg
Nástupce Enza pohání atmosférický dvanáctiválec 6,3 l o výkonu 800 koní, který se umí roztočit do 9250 ot./min. Spolu se systémem KERS ale tenhle supersport dokáže poslat na zadní kola až 963 koní. Na dvoustovku akceleruje za sedm sekund

Kontrola tlaku v pneumatikách, která podle amerických úřadů nezobrazuje správné informace, musí být překalibrována. Prý by si mohl řidič Ferrari po defektu myslet, že se nic neděje, a pokračovat v jízdě.

Problém opěrek hlavy se týká celkem 85 aut vyrobených mezi 15. květnem 2014 a 4. březnem 2015. Opěrka u příplatkových sedaček údajně neposkytuje dostatečnou ochranu při nárazu zezadu.

Ferrari LaFerrari už muselo jednou do servisu kvůli palivové nádrži, kterou automobilka preventivně měnila. Nebyl hlášený ale žádný únik paliva nebo nehoda, šlo o preventivní akci.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud