Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Kvůli americkým úřadům  musí hybridní supersport Ferrari LaFerrari už zase do servisů. Na popud úřadu NHTSA bylo nuceno Ferrari svolat vozy kvůli kontrole tlaku v pneumatikách a také kvůli integrovaným opěrkám hlavy v sedačkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Enza pohání atmosférický dvanáctiválec 6,3 l o výkonu 800 koní, který se umí roztočit do 9250 ot./min. Spolu se systémem KERS ale tenhle supersport dokáže poslat na zadní kola až 963 koní. Na dvoustovku akceleruje za sedm sekund

Kontrola tlaku v pneumatikách, která podle amerických úřadů nezobrazuje správné informace, musí být překalibrována. Prý by si mohl řidič Ferrari po defektu myslet, že se nic neděje, a pokračovat v jízdě.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Ferrari

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Problém opěrek hlavy se týká celkem 85 aut vyrobených mezi 15. květnem 2014 a 4. březnem 2015. Opěrka u příplatkových sedaček údajně neposkytuje dostatečnou ochranu při nárazu zezadu.

Ferrari LaFerrari už muselo jednou do servisu kvůli palivové nádrži, kterou automobilka preventivně měnila. Nebyl hlášený ale žádný únik paliva nebo nehoda, šlo o preventivní akci.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků