Ferrari LaFerrari z druhé ruky s cenou o více než milion eur vyšší

Dostat se k novému supersportovnímu LaFerrari nebylo vůbec snadné. Automobilka dopředu avizovala, že peníze stačit nebudou. Museli jste být opravdu za vodou a svou lásku ke značce dokázat seznamem vlastněných modelů Ferrari čítajícím zhruba patnáct až sedmnáct aut. Teprve pak existovala šance, že by se pro vás eventuálně mohlo najít místo v pořadníku.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Fascinace | Byznys | Ferrari

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

Když k tomu přidáme počet kusů limitovaný na 499, je jasné, že v tomto případě jde o celkem zajímavou investici. Tím spíš, pokud vlastníte exemplář, který má na příslušné plaketě napsáno 1/499. Právě takový vůz dorazil na trh ojetin. Pokud máte dostatečné množství financí, teď už nemusíte předkládat nějaké seznamy nebo čekat na pořadníky. Teď už stačí pouze zaplatit.

Video | Sportovní auta | Ženeva 2013 | Autosalony | Premiéry | Ferrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Háček je podle očekávání v ceně. Zatímco nové LaFerrari vyšlo zhruba na 1,3 milion eur, aktuální kousek (najeto 200 km), který nabízí přes server mobile.de jistý německý dealer, má v kolonce cena zapsanou částku vyšší o milion eur. Ale co, alespoň bude nákup jednoduchý.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků