Ferrari hlásí, že vyprodalo roční produkci nového FF

Ferrari oznámilo v Modeně, že vyprodalo roční produkci FF. Další zákazníci, kteří si tento model objednali a na něž se nedostalo, se podle vyjádření automobilky svých vozů dočkají nejdříve v druhé polovině roku 2012.

Ferrari hodlá vyrábět jen omezené množství FF, pouhých 800 kusů ročně. První „čtyřkolka“ italské automobilky stojí v Itálii 260 000 euro. Výroba nových vozů se v posledních týdnech zrychluje a očekává se, že od června bude Ferrari vyrábět měsíčně 70 vozů FF.

Ferrari oznámilo, že získalo objednávky na více než 800 aut poté, když v polovině ledna začalo jednat privátně s potenciálními kupci.

FF, což znamená Ferrari Four, nahradí dosavadní vlakovou loď automobilky, nepříliš úspěšný model 612 Scaglietti. Podle prvních ohlasů je téměř stoprocentně jisté, že prodeje FF budou zcela o něčem jiném. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků