Ferrari hlásí, že vyprodalo roční produkci nového FF

Ferrari oznámilo v Modeně, že vyprodalo roční produkci FF. Další zákazníci, kteří si tento model objednali a na něž se nedostalo, se podle vyjádření automobilky svých vozů dočkají nejdříve v druhé polovině roku 2012.

Ferrari hodlá vyrábět jen omezené množství FF, pouhých 800 kusů ročně. První „čtyřkolka“ italské automobilky stojí v Itálii 260 000 euro. Výroba nových vozů se v posledních týdnech zrychluje a očekává se, že od června bude Ferrari vyrábět měsíčně 70 vozů FF.

Ferrari oznámilo, že získalo objednávky na více než 800 aut poté, když v polovině ledna začalo jednat privátně s potenciálními kupci.

FF, což znamená Ferrari Four, nahradí dosavadní vlakovou loď automobilky, nepříliš úspěšný model 612 Scaglietti. Podle prvních ohlasů je téměř stoprocentně jisté, že prodeje FF budou zcela o něčem jiném. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 48 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků